Nowych regulacji prawnych i pierwszych symptomów walki z zalewającym nasz plastikiem. W styczniu weszła w życie nowa ustawa o kosmetykach, w lipcu zaczął w pełni obowiązywać Dokument Techniczny KE.
Cieszę się że coraz lepiej chronione są prawa konsumentów do rzetelnej informacji. A na rynku coraz bardziej liczą się marka i produkt, a coraz mniej sprytne hasła reklamowe, które z prawdą mają niewiele wspólnego.
Ale 2019 zapamiętamy także jako rok rozkwitu świadomości ekologicznej. Wreszcie wiedza o tym, w jak strasznym stanie jest nasza planeta, stała się powszechna. Mam nadzieję że to dopiero początek.
Wprowadzenie na rynek nowej odsłony naszego kultowego olejku - Huile Prodigieuse Floral o wyjątkowym zapachu grejpfruta, magnolii i piżma, który od razu pobił serca Polek. Wzmocniliśmy naszą pozycję w kategorii produktów przeciwzmarszczkowych dzięki wprowadzeniu gamy Nuxuriance Gold dla skóry suchej i dojrzałej. A dzięki gamie Insta-Masek nasze użytkowniczki mogą już w 2 minuty poprawić wygląd swojej skóry.
Otworzyliśmy wiele nowych aptek, według panelu IQVIA jesteśmy jedną z najszybciej rosnących marek dermokosmetycznych w Polsce. To był dla Nuxe bardzo dobry rok.
Nadal rekrutacja nowych użytkowniczek do marki Nuxe. Chcemy otwierać nowe apteki, wzmocnić nasz dział sprzedaży i odsprzedaży, aby zapewnić jeszcze lepszy serwis naszym partnerom handlowym. Planujemy wiele nowości i mamy wiele ciekawych ofert dla pacjentów. Coraz mocniej widać nas w mediach. Planujemy także zwiększenie ilości próbek i testerów, bo wierzymy że to najlepsza metoda pozyskania nowych użytkowników.
Naturalność i autentyczność oraz świadomość ekologiczna.
Konsumenci dali nam wyraźny znak, że marki kosmetyczne powinny nie tylko dbać o skórę ale także o Ziemię.
O to warto zapytać influencerów w internecie, bo to oni jak zwykle dyktować będą trendy na nadchodzący rok; -) Wierzę, że nadal konsumenci będą sięgać po produkty naturalne, z dobrymi składami, w tym także kosmetyki bio.
Nadal tworzyć najlepsze produkty, ale jednocześnie dbać o ekologię. Poszukiwanie alternatywy dla plastiku czy biodegradowalność formuł to tematy, z którymi branża musi się mierzyć w nadchodzących latach.
Coraz lepszych produktów, coraz bardziej lojalnych konsumentów i rekordów sprzedażowych. Abyśmy w przyszłorocznej sondzie znowu mogli powiedzieć, że to był świetny rok dla branży!