Nuxe Polska: dobry rok dla firmy, marka zwiększa swój udział w rynku dermokosmetycznym
Nuxe Polska: dobry rok dla firmy, marka zwiększa swój udział w rynku dermokosmetycznym

Magda Toczyska-Kasprzak, dyrektor generalna Nuxe Polska, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Nowych regulacji prawnych i pierwszych symptomów walki z zalewającym nasz plastikiem. W styczniu weszła w życie nowa ustawa o kosmetykach, w lipcu zaczął w pełni obowiązywać Dokument Techniczny KE.

Cieszę się że coraz lepiej chronione są prawa  konsumentów do rzetelnej informacji.  A na rynku coraz bardziej liczą się marka i produkt, a coraz mniej sprytne hasła reklamowe, które z prawdą mają niewiele wspólnego.

Ale 2019 zapamiętamy także jako rok rozkwitu świadomości ekologicznej. Wreszcie wiedza o tym, w jak strasznym stanie jest nasza planeta, stała się powszechna. Mam nadzieję że to dopiero początek.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Wprowadzenie na rynek nowej odsłony naszego kultowego olejku - Huile Prodigieuse Floral o wyjątkowym zapachu grejpfruta, magnolii i piżma, który od razu pobił serca Polek. Wzmocniliśmy naszą pozycję w kategorii produktów przeciwzmarszczkowych dzięki wprowadzeniu gamy Nuxuriance Gold dla skóry suchej i dojrzałej. A dzięki gamie Insta-Masek nasze użytkowniczki mogą już w 2 minuty poprawić wygląd swojej skóry. 

Otworzyliśmy wiele nowych aptek, według panelu IQVIA jesteśmy jedną z najszybciej rosnących marek dermokosmetycznych w Polsce. To był dla Nuxe bardzo dobry rok.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Nadal rekrutacja nowych użytkowniczek do marki Nuxe. Chcemy otwierać nowe apteki, wzmocnić nasz dział sprzedaży i odsprzedaży, aby zapewnić jeszcze lepszy serwis naszym partnerom handlowym. Planujemy wiele nowości i mamy wiele ciekawych ofert dla pacjentów. Coraz mocniej widać nas w mediach. Planujemy także zwiększenie ilości próbek i testerów, bo wierzymy że to najlepsza metoda pozyskania nowych użytkowników.  

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to...

Naturalność i autentyczność oraz świadomość ekologiczna. 

Konsumenci dali nam wyraźny znak, że marki kosmetyczne powinny nie tylko dbać o skórę ale także o Ziemię. 

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

O to warto zapytać influencerów w internecie, bo to oni jak zwykle dyktować będą trendy na nadchodzący rok; -) Wierzę, że nadal konsumenci będą sięgać po produkty naturalne, z dobrymi składami, w tym także kosmetyki bio.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to… 

Nadal tworzyć najlepsze produkty, ale jednocześnie dbać o ekologię. Poszukiwanie alternatywy dla plastiku czy biodegradowalność formuł to tematy, z którymi branża musi się mierzyć w nadchodzących latach.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Coraz lepszych produktów, coraz bardziej lojalnych konsumentów i rekordów sprzedażowych. Abyśmy w przyszłorocznej sondzie znowu mogli powiedzieć, że to był świetny rok dla branży!

# Wywiady i opinie

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager Oferta pracy: Pollux - makijażysta/makijażystka marki Brand Manager - rekrutacja ukryta Oferta pracy: Export Manager/rekrutracja ukryta Oferta pracy: Dr Grehen - Specjalista działu sprzedaży i mediów społecznościowych Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Oferta pracy: Torf Corporation - Specjalista ds. digital marketingu Oferta pracy: Dax Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds. E-commerce Oferta pracy: Drogerie Natura - Brand Manager (kosmetyki kolorowe, marki własne) Oferta pracy: Sanofi - Specjalista Technolog w Dziale Badawczo-Rozwojowym(R&D) Oferta pracy: Maurisse - Specjalista ds. marketingu - Product Manager Oferta pracy: Elfa Pharm Polska - Specjalista ds. marketingu internetowego i social media Oferta pracy: Technolog Kosmetyków Naturalnych Oferta pracy: Key Account Manager Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego