Nuxe Polska: dobry rok dla firmy, marka zwiększa swój udział w rynku dermokosmetycznym
Nuxe Polska: dobry rok dla firmy, marka zwiększa swój udział w rynku dermokosmetycznym

Magda Toczyska-Kasprzak, dyrektor generalna Nuxe Polska, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Nowych regulacji prawnych i pierwszych symptomów walki z zalewającym nasz plastikiem. W styczniu weszła w życie nowa ustawa o kosmetykach, w lipcu zaczął w pełni obowiązywać Dokument Techniczny KE.

Cieszę się że coraz lepiej chronione są prawa  konsumentów do rzetelnej informacji.  A na rynku coraz bardziej liczą się marka i produkt, a coraz mniej sprytne hasła reklamowe, które z prawdą mają niewiele wspólnego.

Ale 2019 zapamiętamy także jako rok rozkwitu świadomości ekologicznej. Wreszcie wiedza o tym, w jak strasznym stanie jest nasza planeta, stała się powszechna. Mam nadzieję że to dopiero początek.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Wprowadzenie na rynek nowej odsłony naszego kultowego olejku - Huile Prodigieuse Floral o wyjątkowym zapachu grejpfruta, magnolii i piżma, który od razu pobił serca Polek. Wzmocniliśmy naszą pozycję w kategorii produktów przeciwzmarszczkowych dzięki wprowadzeniu gamy Nuxuriance Gold dla skóry suchej i dojrzałej. A dzięki gamie Insta-Masek nasze użytkowniczki mogą już w 2 minuty poprawić wygląd swojej skóry. 

Otworzyliśmy wiele nowych aptek, według panelu IQVIA jesteśmy jedną z najszybciej rosnących marek dermokosmetycznych w Polsce. To był dla Nuxe bardzo dobry rok.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Nadal rekrutacja nowych użytkowniczek do marki Nuxe. Chcemy otwierać nowe apteki, wzmocnić nasz dział sprzedaży i odsprzedaży, aby zapewnić jeszcze lepszy serwis naszym partnerom handlowym. Planujemy wiele nowości i mamy wiele ciekawych ofert dla pacjentów. Coraz mocniej widać nas w mediach. Planujemy także zwiększenie ilości próbek i testerów, bo wierzymy że to najlepsza metoda pozyskania nowych użytkowników.  

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to...

Naturalność i autentyczność oraz świadomość ekologiczna. 

Konsumenci dali nam wyraźny znak, że marki kosmetyczne powinny nie tylko dbać o skórę ale także o Ziemię. 

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

O to warto zapytać influencerów w internecie, bo to oni jak zwykle dyktować będą trendy na nadchodzący rok; -) Wierzę, że nadal konsumenci będą sięgać po produkty naturalne, z dobrymi składami, w tym także kosmetyki bio.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to… 

Nadal tworzyć najlepsze produkty, ale jednocześnie dbać o ekologię. Poszukiwanie alternatywy dla plastiku czy biodegradowalność formuł to tematy, z którymi branża musi się mierzyć w nadchodzących latach.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Coraz lepszych produktów, coraz bardziej lojalnych konsumentów i rekordów sprzedażowych. Abyśmy w przyszłorocznej sondzie znowu mogli powiedzieć, że to był świetny rok dla branży!

# Wywiady i opinie
reklama