NEO Make Up to partner kobiecego piękna, który tworzy z myślą o kobietach i dla kobiet. Jest również̇ pierwszą marką kosmetyków kolorowych na polskim rynku, która przenosi świat profesjonalnego makijażu do codzienności. Dzięki łatwej nawigacji, dobór i wykonanie perfekcyjnego make up’u jest łatwiejszy niż̇ kiedykolwiek, a szczególna dbałość́ o najwyższą jakość definiuje markę̨ w jej kategorii.
Na rynku brakowało marki, która profesjonalizm łączy z naturalnymi składnikami pielęgnacyjnymi. Chcemy upiększać nie tylko tu i teraz, ale również zadbać o skórę naszych klientek w dłuższej perspektywie czasu.
Stosunkowo niewielka ilość indeksów, wielofunkcyjne użycie kosmetyków oraz edukacja klientek to przepis na profesjonalny makijaż w domowym zaciszu.
Odkrywanie kobiecego piękna to wielka odpowiedzialność. Do tworzenia produktów, które mają w tym pomóc podchodzimy więc w sposób szczególny. Skutkiem naszych działań są kosmetyki o wyjątkowych cechach, decydujących o tym, że każda z kobiet może być pewna swojego wyboru. Kiedy produkt trafia do klientki, może ona łatwo dobrać odpowiedni kolor dla siebie i cieszyć się prostą aplikacją kosmetyków, które zostały zaprojektowane tak, by ich użycie i dopasowanie były dla niej intuicyjne.
Rynek wegańskich kosmetyków do makijażu jest stosunkowo młody i rośnie mniej dynamicznie niż wegańskie kosmetyki do pielęgnacji. Takie kosmetyki produkowane są w renomowanych fabrykach, co wpływa też na wyższą cenę produktu.
Kolejną trudnością połączenia kosmetyków do makijażu z kategorią wegańskości są składniki, które często sprowadzane są z Azji, dlatego więcej czasu potrzeba na znalezienie zamienników komponentów produktów, które nie są testowane na zwierzętach.
Mnogość tych czynników powoduje, że wegański kosmetyk do makijażu powstaje dłużej i jest droższy, a to powoduje jego mniejszą powszechność.
NEO Make Up jako jedna z pierwszych marek makijażowych w Polsce otrzymała uzyskała certyfikat Fundacji Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva potwierdzający wegańskość specjalnej linii kosmetyków. Jesteśmy dumni, że tworzyliśmy ten trend w Polsce.
Osobiście jestem wielką fanką produktów wielofunkcyjnych, dlatego jako główna wizażystka Neo Make Up również wybieram takie kosmetyki. W mojej kosmetyczce znajdziecie Bazę HD Blur, która w mniej zobowiązujące dni służy mi jako krem BB.
Jak większość Polek, nie wyobrażam sobie wyjścia bez tuszu do rzęs. Moja niezastąpiona mascara to Volume Up, która nadaje moim rzęsom niezwykłą objętość i precyzyjne rozdzielenie.
Idealnym uzupełnieniem makijażu oka jest Pro Eyebrow Designer – kredka do brwi, która w naturalny sposób je podkreśla. Produkt do ust, który zawsze mam przy sobie – na sesjach zdjęciowych i w torebce to Pro Pluming Lip Gloss. Pozwala mi on szybko zregenerować suche usta i uzyskać perfekcyjny wygląd ust.
Nasze klientki szczególnie pokochały kilka produktów, które dodatkowo zostały uhonorowane specjalnymi nagrodami. Naszym bestsellerem jest Baza Matte Perfecting Primer, która została nagrodzona przez Women’s Health jako Produkt Roku 2019 w kategorii najlepsze bazy. Konsumentki uwielbiają je za łatwość aplikacji i efekt wow, jaki tworzą w makijażu. Uwielbiana jest również pomadka w płynie Creamy Matte Lip Colour, doceniona przez Was w plebiscycie Love Cosmetics Awards.
Wszystkie nasze bestsellery znajdują się w finałach topowych konkursów kosmetycznych, co świadczy o tym, że trafiamy w gusta klientek.
Obecnie tworzymy nowości na sezon jesień-zima 2020/21. Chcemy, by jeszcze więcej kosmetyków w naszym asortymencie było wegańskich. Ma to związek z nowym certyfikatem, który na razie jest „top secret”, ale pochwalimy się nim niebawem.
W Polsce marka NEO make Up dostępna jest w 100 najlepszych drogeriach tradycyjnych oraz w sieci perfumerii Douglas. Od niedawna NMU dostępna jest również w perfumeriach Douglas w Niemczech. Ponadto, cały asortyment można kupić w sklepie internetowym marki. Pozostałe kraje, w których dystrybuujemy swoje produkty to: Ukraina, Albania, Rosja i ZEA.
Interesuje nas szeroka ekspansja, dotarcie do jak największej liczby rynków zagranicznych. Myślimy o Azji, Bliskim Wschodzie, rozważamy również wyjazd na największe targi w Ameryce Północnej.
Wraz z postępem rynku obserwujemy coraz odważniejsze zachowania konsumentek – poszerzyła się znacząco ich kosmetyczka – chętniej sięgają po nowe typy kosmetyków do makijażu, choć kolory jakie w nich dominują nadal pozostają zachowawcze. Większa pula kosmetyków oznacza tendencję wzrostu kategorii makijażowej +5%, co przy młodej marce na rynku jest bardzo obiecujące.
Dziękuję za rozmowę,
Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki