Karolina Przybylska, Semilac: w relacjach w influencerami stawiamy na długoterminowe relacje
Karolina Przybylska, Semilac: w relacjach w influencerami stawiamy na długoterminowe relacje

Karolina Przybylska, Nesperta, Influencer Manager marki Semilac:

Nie od dziś wiemy, że świat nowych technologii i social mediów ma ogromny wpływ na funkcjonowanie wielu marek, szczególnie z branży beauty. Umiejętne posługiwanie się nimi może przynieść wymierne korzyści - zarówno finansowe, jak i wizerunkowe danemu brandowi.

Najlepszym na to dowodem są influencerzy, którzy skutecznie kreują wizerunek marki, a z których to usług coraz chętniej korzystają firmy. Twórcy internetowi doskonale znają swoich obserwatorów, śledzą trendy i są na czasie z nowościami. Nierzadko dostarczają markom ciekawych insightów. Dlatego też, chętnie angażowani są w różne projekty.

Karolina PrzybylskaKomunikacja marki Semilac od początku oparta jest w dużym stopniu o współpracę z influencerami, szczególnie tymi związanymi z kategorią beauty.

Przykładem takiej współpracy było stworzenie przez brand dedykowanych zestawów lakierów hybrydowych wraz z 3 influencerkami. Uczestniczyły one w projekcie od samego początku: począwszy od wyboru kolorów, przez nadanie nazw, po wybór opakowania.

O sukcesie danej kampanii z udziałem influencera decyduje wiele czynników. Przede wszystkim, należy wybrać odpowiednią osobę. Taką, która będzie wpisywała się osobowością, stylem i specjalizacją w wizerunek marki. W podejmowanych działaniach warto postawić na długofalowe relacje z twórcami. Dzięki temu budujemy wiarygodność i autentyczność. Bardzo ważne jest, aby współpracujący z nami influencerzy czuli z naszej strony autentyczne zaangażowanie. Wtedy obie strony czują dodatkową motywację do realizacji wspólnego projektu. Należy jednak pamiętać, gdzie się zaczynają, a gdzie kończą nasze kompetencje.

Nigdy nie powinniśmy narzucać twórcom sposobu prezentacji naszych produktów - to od nich zależy, jak je zaprezentują, ponieważ najlepiej znają swoich odbiorców i swój styl, który świadczy o ich autentyczności.

Zdarza się również, że influencerzy spoglądają na produkty z innej perspektywy, co skutkuje nowym zastosowaniem produktu.

Oprócz stosowania tych najważniejszych zasad, marka Semilac mocno stawia również na edukację influencerów.

Zapraszamy współpracujących z nami twórców na szkolenia do naszych Akademii Semilac, dzięki czemu mogą poznać naszych ekspertów i proponowane przez nas usługi. Co więcej prezentujemy im naszą filozofię marki, włączamy ich w największe wydarzenia np. targi i pokazy, na których mogą zobaczyć prawdziwy klimat Semilac i emocje klientek.

Dzięki posiadanej wiedzy, influencerzy tworzą coraz ciekawsze i merytorycznie zgodne materiały, są w stanie autentycznie doradzać swoim odbiorcom.

Dodatkowo, blogerki goszczą również w naszej internetowej telewizji Semilac TV i nagrywają odcinki, których tematy za każdym razem wybierają nasze klientki w ankietach prowadzonych na social media.

Każdy, kto odpowiada za wizerunek marki powinien pamiętać, że obecnie brand, influencerzy oraz klientki tworzą jeden wspólny świat i kreują go wzajemnie w czasie rzeczywistym.

Social media są potężnym narzędziem dla klientów, dzięki któremu mogą realnie wpływać na działania marek. Te marki, które będą aktywnie słuchać, ale i też włączać się w dyskusje z klientami, będą zyskiwały uznanie w oczach zaangażowanej grupy odbiorców.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager