Lidka Lewandowska i jej zupełnie wyjątkowe, nietuzinkowe miejsce skupiające wokół siebie branżę kosmetyczną. Lidce udało się coś, co udaje się nielicznym. Zgromadziła wokół siebie pasjonatów branży beauty, którzy w WK mają swoją przestrzeń do swobodnej wymiany myśli.
Nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia pracy. To dla mnie podstawowe źródło wiedzy na temat branży kosmetycznej. W czołówce mojej codziennej "prasówki". Teraz WK to również przepiękny konkurs Love Cosmetics Awards. Wyróżnienie w tym konkursie, w którym oceniają specjaliści z branży to naprawdę coś!
możliwość wzięcia udziału w ciekawych sondach, dyskusjach, debatach. To, że WK poruszają tematy odważnie, że jest tu pole do dyskusji.
lubię wiedzieć, jaki jest subiektywny wybór WK rzeczy ważnych i mniej ważnych; )
rzetelnych, eksperckich, z "pierwszej ręki".
dyskutuje, dzieli się najlepszymi praktykami, wspiera się nawzajem i jest sobie życzliwa. Ta społeczność kiedy trzeba potrafi zwierać szeregi. Jestem pewna, że będziemy dalej razem działać w słusznej sprawie, np. "influencerów" kosmetycznych, którzy wprowadzają nastolatki w błędne poczucie braku własnej wartości fałszywym wizerunkiem wykreowanym w sieci. Myślę, że jeszcze niejeden raz pokażemy, że polska branża kosmetyczna jest w stanie doprowadzać do potrzebnych zmian i skutecznie wprowadzać je w życie.