5 lat Wirtualnych Kosmetyków - Bandi

5 lat Wirtualnych Kosmetyków - Bandi

Jolanta Gralewska, dyrektor marketingu i sprzedaży Bandi:

Wirtualne Kosmetyki to dla mnie...

źródło rzetelnej, wiarygodnej, obiektywnej wiedzy o branży kosmetycznej, wdrożeniach, zmianach personalnych, fuzjach, przejęciach oraz nowinkach i aktualnych trendach. To także Lidia Lewandowska, pomysłodawczyni i twórczyni całego przedsięwzięcia, kobieta o niespożytej energii, kreatywności, pracowitości, prawdziwa skarbnica wiedzy o polskim (i nie tylko) rynku kosmetycznym. Od paru lat to również Love Cosmetics Awards, który już zdążył zasłynąć z mnogości i pomysłowości kategorii. Ten konkurs to doskonała promocja polskich marek, także tych małych, niszowych i startupów. Gratulujemy, dziękujemy i prosimy o ciąg dalszy.

Bez Wirtualnych...

teraz wiem, że czułabym się niedoinformowana, a czwartki bez dawki branżowych newsów byłyby niekompletne.

Najbardziej na tym portalu lubię...

„wstępniaki” Lidii, zawsze na bieżąco, na czasie i w temacie, jej spostrzeżenia, wnioski i rokowania.

Czytam newsletter, bo...

dostarcza sprawdzone i aktualne informacje, to nie tylko kopiowanie firmowych notek prasowych, których pełno na innych serwisach, ale szersze spojrzenie na branżę, przegląd rynku i rzeczowe podsumowanie tygodniaz porcją aktualności z kosmetycznego świata.

Jako branża potrzebujemy...

platformy wymiany informacji i doświadczeń, dzielenia się opiniami i problemami, których i w naszej branży niemało. Informacji rzetelnych i przydatnych. Dyskusji o aktualnej sytuacji, ale także o trendach i przyszłości.

I tworzymy społeczność, która...

jest zadbana, pachnąca i bardzo kobieca… Przy tym prężnie działająca, twórcza, która potrafi też dzielić się dobrem, błyskawicznie reagować na potrzeby, co udowodniła m.in. pandemia, kiedy firmy kosmetyczne natychmiast ruszyły z produkcją środków dezynfekujących. Przekazywały także bezpłatnie tony kosmetyków potrzebującym placówkom.

# Wywiady i opinie
 reklama