SEPHORA UNLIMITED z sukcesem wdrożony w 2019 roku na rynku niemieckim, podczas tegorocznego lata powitały dwa nowe rynki - Polska oraz Czechy, a docelowo zagościć ma on w całej Europie oraz na Bliskim Wschodzie.
Programy lojalnościowe są kluczowym ogniwem relacji pomiędzy klientami i markami. Ich wpływ na biznes jest niezastąpiony. Aż 76% klientów, którzy korzystają z programów lojalnościowych, deklaruje, że chce być nagradzana przez firmy za swoją wierność marce, nie tylko za wysokość pozostawionej podczas zakupów kwoty*. Dlatego też wsłuchując się w potrzeby i oczekiwania swoich klientów, Sephora zredefiniowała dotychczasową wizję programu, współtworząc go wraz z klientami, na nowych zasadach. Sephora Unlimited wprowadza świeżą jakość, otwiera się na różnorodne potrzeby klientów i daje im swobodę w dostosowaniu benefitów do własnych oczekiwań.
- Nasi klienci od kilku lat w coraz większym stopniu robią zakupy w Sephora przepływając płynnie pomiędzy kanałami – online, aplikacją i sklepami stacjonarnymi, korzystając z inspiracji zakupowych z Instagrama czy Tik Toka. To odzwierciedlenie trendu rosnącej penetracji używania internetu, w tym robienia zakupów, wśród polskiej populacji, które nasiliło się w okresie Covid. Program lojalnościowy Sephora Unlimited w nowej, ulepszonej wersji adresuje ten trend - jest programem w pełni omnichannel, którego zadanie to m.in. jeszcze silniejsza synergia wszystkich kanałów sprzedaży. Filarem tej transformacji jest nagradzanie i docenianie naszych klientów nie tylko za dokonywanie zakupów, ale również za zaangażowani. Jest to szczególnie ważne dla młodszego pokolenia. Dzięki zmianom, chcemy przede wszystkim regularnie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, zwiększyć ich poziom aktywności w programie, oraz finalnie pozytywnie wpłynąć na ich poziom satysfakcji, a tym samym jeszcze mocniejszego preferowania Sephora jako destynacji zakupowej w branży premium beauty – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.
Kolejna nowość, która jest wypadkową preferencji części klientów Sephora, to możliwość wsparcia wraz z Sephora Unlimited, wybranej fundacji charytatywnej i wymiana zgromadzonych punktów na datek na rzecz jej działań statutowych. W Polsce wesprzeć można fundację Sukcesu Pisanego Szminką, z którą Sephora związana jest regularną współpracą na rzecz kobiet i młodzieży już od 5 lat, zaś w Czechach klienci wspierać mogą fundację Klíč k úsměvu, działającą na rzecz kobiet dotkniętych przemocą domową.