Topestetic świętuje jubileusz 10-lecia

Topestetic świętuje jubileusz 10-lecia

Ten rok jest wyjątkowy dla marki Topestetic. Renomowana platforma, która umożliwia zakupy kosmetyczne, a także doradza w zakresie odpowiedniej pielęgnacji, obchodzi wyjątkowy jubileusz 10. lecia istnienia.

Z tej okazji, na uroczystą galę, zostali zaproszeni liczni przyjaciele marki. Kulminacyjnym momentem świętowania była zaś premiera najnowszej kampanii z Magdaleną Różczką.

Celebracja urodzin odbyła się w magicznym otoczeniu Starej Oranżerii oraz jej ogrodów w Łazienkach Królewskich. Dla grona przyjaciół, ambasadorów, reprezentantów marek kosmetycznych, partnerów oraz zespołu, Topestetic przygotowało szereg atrakcji.

Wydarzenie prowadziła Paulina Krupińska-Karpiel, a całość uświetnił koncert Meli Koteluk. Punktem kulminacyjnym była zaś premiera najnowszego spotu marki, którego twarzą została obecna ambasadorka - aktorka Magdalena Różczka. Głównym przesłaniem nowej kampanii jest autentyczność, podkreślenie siły kobiecości oraz wyjątkowości każdej kobiety. Spot jest zgodny z wartościami marki, które towarzyszą jej od lat.

- Nasza marka udowadnia, że głos kobiet jest silny i inspirujący - mówią twórcy marki Topestetic. - Przykładem tego jest zarówno ogromna sieć klientek Topestetic, jak i kobiet, które stoją za dostarczeniem najlepszej jakości produktów.

W samej ofercie sklepu znajduje się ponad 180 wyjątkowych marek kosmetycznych, polecanych przez kosmetologów, dermatologów i uwielbianych przez ekspertów branży beauty. W budynku Oranżerii wyeksponowanych zostało 20 z nich, które przez lata podbiły serca klientek, stając się bestsellerami.

W tym gronie znalazły się marki takie jak: PCA Skin, Cell Fusion C Expert, Image Skincare, Biologique Recherche, Mesoestetic, Sesderma, Medik8, Thalgo, Dermaquest, Dermomedica, Colorescience, Epionce, Dermalogica, iS Clinical, Selvert Thermal, Diego dalla Palma, Dottore, Samarite, Jan Marini, Paula’s Choice. To zaledwie garstka tego, co w swojej ofercie proponuje Topestetic, a kolekcja stale powiększa się.

Patronat nad wydarzeniem objęły marki, takie jak ANIA KRUK, Bizuu, Cloudy Bay New Zeland, Chandon Garden Spritz, MB Motors Mercedes Benz oraz Moet & Chandon Champagne, co dodatkowo uświetniło jubileuszową galę.


O TOPESTETIC
Topestetic to polski sklep skupiająca wyselekcjonowane marki kosmetyczne, również międzynarodowe. Oprócz platformy zakupowej z bogatą ofertą produktów do pielęgnacji skóry twarzy oraz ciała, to miejsce daje klientom znacznie więcej. Przede wszystkim zrozumienie, szukanie indywidualnych rozwiązań pielęgnacyjnych oraz kompleksowej opieki kosmetologicznej oraz porady specjalistów. Topestetic od samego początku kieruje się ideą poszukiwania piękna, które jest ukryte w każdym z nas. Ten indywidualizm to nie tylko nadrzędna wartość, ale również konkretne działania takie jak bezpłatne porady kosmetologiczne dla każdego. Takie podejście sprawiło, że platforma przez lata zebrała grono oddanych fanek oraz fanów.
# Newsy handel
 reklama