Z tej okazji, na uroczystą galę, zostali zaproszeni liczni przyjaciele marki. Kulminacyjnym momentem świętowania była zaś premiera najnowszej kampanii z Magdaleną Różczką.
Celebracja urodzin odbyła się w magicznym otoczeniu Starej Oranżerii oraz jej ogrodów w Łazienkach Królewskich. Dla grona przyjaciół, ambasadorów, reprezentantów marek kosmetycznych, partnerów oraz zespołu, Topestetic przygotowało szereg atrakcji.
Wydarzenie prowadziła Paulina Krupińska-Karpiel, a całość uświetnił koncert Meli Koteluk. Punktem kulminacyjnym była zaś premiera najnowszego spotu marki, którego twarzą została obecna ambasadorka - aktorka Magdalena Różczka. Głównym przesłaniem nowej kampanii jest autentyczność, podkreślenie siły kobiecości oraz wyjątkowości każdej kobiety. Spot jest zgodny z wartościami marki, które towarzyszą jej od lat.
- Nasza marka udowadnia, że głos kobiet jest silny i inspirujący - mówią twórcy marki Topestetic. - Przykładem tego jest zarówno ogromna sieć klientek Topestetic, jak i kobiet, które stoją za dostarczeniem najlepszej jakości produktów.
W samej ofercie sklepu znajduje się ponad 180 wyjątkowych marek kosmetycznych, polecanych przez kosmetologów, dermatologów i uwielbianych przez ekspertów branży beauty. W budynku Oranżerii wyeksponowanych zostało 20 z nich, które przez lata podbiły serca klientek, stając się bestsellerami.
W tym gronie znalazły się marki takie jak: PCA Skin, Cell Fusion C Expert, Image Skincare, Biologique Recherche, Mesoestetic, Sesderma, Medik8, Thalgo, Dermaquest, Dermomedica, Colorescience, Epionce, Dermalogica, iS Clinical, Selvert Thermal, Diego dalla Palma, Dottore, Samarite, Jan Marini, Paula’s Choice. To zaledwie garstka tego, co w swojej ofercie proponuje Topestetic, a kolekcja stale powiększa się.
Patronat nad wydarzeniem objęły marki, takie jak ANIA KRUK, Bizuu, Cloudy Bay New Zeland, Chandon Garden Spritz, MB Motors Mercedes Benz oraz Moet & Chandon Champagne, co dodatkowo uświetniło jubileuszową galę.