Lyko wzbogaca obraz kosmetycznego e-commerce w Polsce

Lyko wzbogaca obraz kosmetycznego e-commerce w Polsce

Polska scena beauty z nową, silną, skandynawską marką. LYKO, znana szwedzka perfumeria internetowa, która podbiła serca milionów klientów w całej Skandynawii, niedawno zadebiutowała na polskim rynku.

Teraz polscy klienci mogą cieszyć się dostępem do wyróżniającej szerokiej oferty - od ponadczasowych bestsellerów do najgorętszych, viralowych produktów kosmetycznych.

Marka LYKO została założona w 2008 roku w niewielkim miasteczku w Szwecji przez Ritę i Stefana Lyko. Początkowo był to mały, rodzinny salon fryzjerski, który dość szybko przekształcił się w rozpoznawalny sklep internetowy. Co ciekawe, LYKO ma polskie korzenie – ojciec Stefana, Frans Lyko, tuż po wojnie wyemigrował z Polski do Szwecji, gdzie rozpoczął swoją przygodę z fryzjerstwem. Dzisiaj firmą zarządza Rickard Lyko, jego wnuk, i to jemu firma zawdzięcza swoją dzisiejszą pozycję i międzynarodowy rozwój.

Ulubione kosmetyki w jednym miejscu

To, co wyróżnia LYKO na tle innych platform, to wyjątkowo szeroka oferta i szybki dostęp do produktów, które podbijają media społecznościowe na całym świecie. Jeśli jakiś kosmetyk staje się viralowy na TikToku lub jest jednym z gorących hitów Instagrama, LYKO reaguje ekspresowo, wprowadzając takie produkty do oferty. Dzięki temu znajdziemy w tej e-perfumerii wiele topowych produktów kosmetycznych z USA, Korei czy Australii, które można zamówić z szybką dostawą do domu lub paczkomatu.

W ofercie LYKO znajduje się ponad 55 tysięcy produktów od ponad tysiąca marek: od najbardziej poszukiwanych kosmetyków do makijażu, przez dermokosmetyki i pielęgnację premium, perfumy (także niszowe) po niezwykle szeroką ofertę produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Wśród dostępnych marek znaleźć można m.in. Sol de Janeiro, Pixi czy Color Wow, które podbiły serca TikTokerek na całym świecie. Miłośniczki pielęgnacji koreańskiej mogą wybierać spośród poszukiwanych marek k-beauty, takich jak Cosrx, Laneige czy Beauty of Joseon. Na uwagę koneserek zasłuży na pewno sekcja scandi beauty – z Lumene, Mantle czy Woods Copenhagen na czele. Wszystko to dostępne jest online na platformie LYKO.COM oraz w wyjątkowej aplikacji mobilnej, która wykorzystuje podpowiedzi AI przy doborze odpowiednich produktów.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych pierwszych miesięcy na polskim rynku. Wierzymy, że na polskiej scenie beauty jest miejsce dla LYKO i mamy nadzieję na zdobycie serc lokalnych klientów, wzorem naszych pozostałych rynków - mówi Magdalena Wasilewska, Country Manager LYKO Polska.

# Newsy handel
 reklama