Lyko - piękno to nasza bajka

Lyko - piękno to nasza bajka

Your Beauty Playground to hasło przewodnie skandynawskiej perfumerii internetowej LYKO i zarazem główny motyw jej ostatniego eventu. Marka zaprosiła influencerów i przedstawicieli mediów na kameralne wydarzenie w barze Rascal, dające namiastkę bajkowego i abstrakcyjnego świata beauty, przedstawionego w swojej najnowszej kampanii.

Historia LYKO sięga 2008 roku. Początkowo mały, rodzinny salon fryzjerski, dość szybko przekształcił się w rozpoznawalny na skandynawskim rynku sklep internetowy. Teraz LYKO podbija kolejne rynki europejskie, w tym Polskę.

W ofercie LYKO znajduje się ponad 55 tysięcy produktów od ponad tysiąca marek: od najbardziej poszukiwanych kosmetyków do makijażu, przez dermokosmetyki i pielęgnację premium, perfumy (także niszowe) aż po szeroką ofertę produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Beauty Playground w Warszawie

Koncept wydarzenia nawiązał do poszczególnych kategorii kosmetycznych, dostępnych w LYKO. Specjalnie zaprojektowane strefy podzielone zostały na: makijaż, pielęgnację twarzy i ciała, zapachy oraz pielęgnację i stylizację włosów. Goście mogli nie tylko przetestować kosmetyki, ale także skonsultować się z profesjonalistami w danych kategoriach. Klimat eventu zainspirowany został bajkowym spotem wizerunkowym marki, która z lekkim przymrużeniem oka zaprasza swoich klientów do abstrakcyjnego i kolorowego świata beauty.

Kosmetyki to przyjemność!

Make-up Zone - tu zaprezentowano szeroką gamę produktów do makijażu. PIXI jako jeden z partnerów wydarzenia, przygotował z tej okazji niespodziankę - uczestnicy mogli nauczyć się m.in. techniki idealnego konturowania od Amandy Bell - znanej makijażystki, od lat współpracującej z marką. Wizyta w strefie makijażu była też okazją do przetestowania kultowych palet Danessa Myrics Beauty, viralowych lip combo Rebecca Stella, czy gorących nowości od YSL i KimChi Chic.

W strefie Hair zaproszeni goście mieli okazję poznać zarówno nowości od marek popularnych jak Olaplex czy Kerastase, profesjonalnych jak Wella czy Bjorn Axen, niszowych jak Ceremonia, ale też luksusowych jak Oribe i R+Co. Event był też okazją do przyjrzenia się z bliska marce ghd, znanej z luksusowych akcesoriów do stylizacji włosów.

W największej przestrzeni Skincare i Bodycare każdy mógł na własnej skórze doświadczyć konsystencji produktów, ich zapachów i składów. Od pobudzających zmysły kosmetyków do ciała Sol de Janeiro, Ida Warg czy Tree Hut po niszową naturalną duńską markę Woods Copenhagen i australijską markę Aesop. Zainteresowaniem cieszyła się strefa K-Beauty, która w LYKO jest wyjątkowo bogata. Poza kultowymi już markami COSRX i Laneige, goście mogli przetestować produkty Beauty of Joseon, Torriden czy Anua. Na wyróżnienie zasługuje też naturalne i niezwykle skuteczne serum do rzęs i brwi szwedzkiej marki Lenoites, która po ogromnym sukcesie sprzedażowym w krajach nordyckich, debiutuje na polskim rynku.

W perfumerii internetowej LYKO bardzo ważne są marki niszowe, których nie mogło zabraknąć w magicznej strefie Fragrance. Goście mogli poznać, m. in. takie marki jak Parfum de Marly, Nishane czy Aqua di Parma. Ogromne zainteresowanie wywołała ekspertka CRA-YON, która poza opowiadaniem o historii marki pokazywała, jak łączyć zapachy ze sobą, budując zupełnie nowe kompozycje.

Plany na przyszłość

„Szeroka oferta jest na pewno tym, co wyróżnia LYKO. Nie zwalniamy więc tempa i wprowadzamy kolejne super marki jak choćby Elixir Cosmeceuticals, która zainteresuje pasjonatów skutecznej pielęgnacji twarzy czy wyczekiwany przez naszych klientów Rituals. Już niedługo będziemy też mieli niespodziankę dla fanów marek luksusowych. A w międzyczasie, aby uprzyjemnić czas oczekiwania na okres świąteczny, zaczynamy komunikację wyjątkowo szerokiej gamy kalendarzy adwentowych. Mogę obiecać, że i w tym obszarze nie będzie nudy!" - mówi Magdalena Wasilewska, country manager LYKO Polska (pierwsza od lewej na zdjęciu u góry).

 

# Newsy handel
 reklama