Resibo to polska, dynamicznie rozwijająca się marka kosmetyków naturalnych. Produkujemy wegańskie i ekologiczne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Kosmetyki Resibo są wyjątkowo skuteczne, dzięki najwyższej jakości komponentom i ekstraktom, pozyskiwanym wprost z natury, przy użyciu najnowszych technologii.
Nasze produkty są dostępne w 12 krajach, a my nieustannie pracujemy nad ich rozpoznawalnością oraz wejściem na kolejne rynki.
Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej
Miejsce pracy: Świdnica
Jeżeli jesteś osobą biegle posługującą się językiem angielskim, zaangażowaną, otwartą na kontakt i budowanie relacji z ludźmi w międzynarodowym środowisku, a słowo hunter można dodawać jako przedrostek przed Twoim imieniem i nazwiskiem, to ta praca jest dla Ciebie! W zamian za Twoją pasję i wkład w międzynarodowy rozwój Resibo oferujemy wyjątkową, dynamiczną i interesującą pracę, dzięki której będziesz mieć aktywny wpływ na promocję świetnych polskich kosmetyków, bez żadnych granic i barier!

Co oferujemy?
- pracę w wyjątkowo ciekawym zespole pasjonatów,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- możliwość rozwoju osobistego,
- atrakcyjne spotkania integracyjne,
- regularną dostawą najlepszych kosmetyków.
Czym będziesz się zajmować?
- pozyskiwaniem nowych klientów za pomocą cold-callingu, mailingów i innych technik,
- budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- aktywnym ofertowaniem, sprzedażą produktów i wprowadzaniem nowości do nowych i obecnych klientów,
- realizacją planu sprzedaży,
- badaniem rynku, wyszukiwaniem i oceną szans rynkowych oraz monitoringiem działań konkurencji w sprzedaży międzynarodowej,
- analizą potencjału sprzedażowego klientów, kanałów i rynków,
- reprezentowaniem firmy na wydarzeniach branżowych, targach kosmetycznych – offline oraz online, w razie potrzeb także w czasie weekendów i poza standardowymi godzinami pracy,
- badanie rynku, wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży produktów (wdrożonych i nowych), monitoring działań konkurencji,
Czego wymagamy?
- minimum 2 lat doświadczenia w sprzedaży międzynarodowej, na stanowisku bezpośrednio odpowiedzialnym za sprzedaż, preferowana branża kosmetyczna,
- znajomości podstawowych zasad sprzedaży wewnątrzunijnej oraz międzynarodowej,
- swobody i pełnej komunikatywności w języku angielskim- wymagane, dodatkowe języki – mile widziane,
- pewności siebie w prezentacji oferty i produktów w bezpośrednich spotkaniach oraz online,
- lekkości w kontaktach i nawiązywaniu relacji biznesowych z ludźmi z różnych kultur,
- elastyczności i umiejętności łatwego przystosowania się do zmiennego otoczenia,
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, Excel i Word,
- gotowości do wyjazdów służbowych w razie potrzeby (krajowych i zagranicznych) oraz dostępności do rozmów i spotkań online z klientami z różnych stref czasowych.
Więcej informacji i możliwość aplikacji pod linkiem.
Oferty pracy