miejsce pracy: Pruszków forma zatrudnienia: umowa o pracę aplikacja na to stanowisko: do 10 marca
Twój zakres obowiązków
Kompleksowe prowadzenie projektów związanych z wprowadzeniem na rynek nowych produktów kosmetycznych.
Analizę aktualnych trendów rynkowych i konsumenckich oraz przygotowywanie na tej podstawie rekomendacji biznesowych
Współtworzenie strategii rozwoju i komunikacji dla danej kategorii produktów
Monitorowanie i analiza rynku oraz trendów i zachowań konsumenckich
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych oraz reklamowych
Przygotowanie i przeprowadzanie prezentacji, szkoleń
Współpraca w przygotowaniu budżetu marketingowego, realizacja i kontrola
Praca w zespole oraz współpraca z innymi działami firmy w szczególności z działem handlowym i R&D
Nasze wymagania
Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem marki np.: Brand Manager
Doświadczenia w samodzielnym tworzeniu strategii marketingowej dla dedykowanych produktów w obszarze kosmetyki włosów, pielęgnacji ciała, pielęgnacji twarzy
Wprowadzaniu na rynek nowych produktów
Zdolności analitycznych (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji)
Znajomości bieżących trendów w branży e-commerce
Umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia
Umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji biznesowych,
Zainteresowania trendami w komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
Samodzielności i wysokich umiejętności interpersonalnych
Ukończyła wyższe studia (kierunki marketingowe mile widziane) oraz komunikuje się biegle w języku angielskim
To oferujemy
Pracę w dynamicznej firmie, dającej możliwość osobistych wyzwań zawodowych
niezbędne narzędzia pracy
system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
kreatywne, inspirujące i dynamiczne środowisko pracy
Samodzielną pracę z pełną odpowiedzialnością za jej wyniki
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwości awansu
Więcej informacji i możliwość aplikowania pod linkiem.