Dla naszego klienta, lidera rynku kosmetycznego, poszukujemy E-commerce Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za rozwój współpracy z partnerami B2B w obszarze sprzedaży internetowej.
Twój zakres obowiązków
Obsługa portfolio klientów, negocjacje kontraktów i warunków współpracy,
Rozwijanie współprac z nowymi klientami, new business development,
Przygotowanie strategii rozwoju obszaru e-commerce u partnerów,
Odpowiedzialność za P&L dedykowanych Klientów, prognozowanie oraz analizowanie wyników sprzedaży i przygotowanie budżetów,
Pozycjonowanie produktów firmy w sklepach internetowych,
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowo- marżowych,
Współpraca z działem marketingu w celu wdrażania odpowiednich działań mających na celu zwiększenie widoczności produktów, konwersji, optymalizacji contentu.
Wymagania pracodawcy
Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami w sprzedaży produktów w kanale e-commerce,
Znajomość branży FMCG,
Rozwinięte zdolności negocjacyjne,
Chęć rozwoju w obszarze sprzedaży internetowej,
Umiejętność pracy z danymi i zdolności analityczne.
Pracodawca oferuje
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe,
Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy,
Dodatkową comiesięczną premię,
Niezbędne narzędzia pracy (auto, laptop, telefon),
Realny wpływ na rozwój firmy w obszarze e-commerce i swobodę działania w powierzonym obszarze,
Udział w ciekawych projektach, możliwość korzystania z najnowszych technologii.