Potwierdziły to badania fMRI[1], które zarejestrowały reakcje mózgu na ten zapach w postaci stymulowanego uczucia przyjemności.
78% kobiet na całym świecie przyznaje, że perfumy partnera wpływają na jego atrakcyjność[2]. Dlatego teraz, z okazji walentynek, ta najlepiej sprzedająca się marka zapachowa na świecie[3] przedstawia nowy zapach, który pomoże podsycić falę pożądania w miłosnej grze.
„Game” to kolejny duet zapachów dla niej i dla niego w kolekcji Attraction. Kompozycja została opracowana we współpracy z renomowanym światowym domem perfumiarskim Firmenich. Przy tworzeniu nowego wariantu perfumiarze wykorzystali neuronaukę, by poprzez zapach pobudzić neurony czuciowe. Zawarty w obu wersjach unikalny akord Hypnotic stymuluje umysł i pobudza zmysły, co potwierdziły badania. Po powąchaniu składników perfum Attraction Game, badania fMRI wykazały aktywność mózgu wskazującą na pobudzone uczucie przyjemności u wszystkich badanych osób.
- W oparciu o nasze badania wiemy, jak ważną rolę odgrywają zapachy w grze przyciągania. Ponieważ 69% kobiet potwierdziło, że nieodpowiedni wybór perfum może stłumić romantyczną iskrę[4], postanowiliśmy stworzyć zapach, który będzie wpływał na pożądanie. Używając składników, które pobudzają zmysły oraz wykorzystując wiedzę z zakresu neuronauki, stworzyliśmy kompozycję, która rozpala falę pożądania bardziej niż jakikolwiek inny afrodyzjak - mówi Gina Ghura, Avon Global Head of Fragrance.
Zadaniem graczy jest wskazanie osoby poprzez ruch głową - by wskazać na partnera po lewej stronie, należy zrobić ruch głową w lewą stronę, natomiast jeśli wskazujemy osobę po prawej stronie, należy przechylić głowę w prawą stronę. Jeżeli odpowiedzi się różnią, kółka wokół twarzy zmieniają kolor na fioletowy i pojawia się napis,, SZACH” Jeżeli odpowiedzi były ze sobą zgodne, kółko wokół twarzy zmienia się na złoty kolor i pojawia się napis,, SZACH MAT”. Gotowi na Waszą rundę w miłosnej grze?
Perfumy Avon Attraction Game będą dostępne w katalogu Avon 02/2022 w cenie 75,99 zł.