Na co dzień ważne jest utrzymanie równowagi psychicznej. To duże wyzwanie, zwłaszcza we współczesnym świecie, który każe nam biec coraz szybciej i często trudno złapać nam chwilę wytchnienia.
Team marki Yumi zdaje sobie sprawę, że kosmetyki – nawet z najlepszym składem – nie zastąpią wizyty u psychologa. Dlatego też firma postanowiła cały zysk ze sprzedaży w jej sklepie internetowym w dniach 10-24 lutego przekazać na pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży. Akcję przeprowadza razem z Towarzystwem Ochrony Praw i Godności Dziecka „Wyspa” z Chorzowa. „Wyspa” dba o zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży już od 33 lat, a Team Yumi wspiera działania tej organizacji.
Filozofia marki YUMI to nie tylko dbanie o ciało, ale także dostarczanie sobie wrażeń zmysłowych, dbanie o psyche. Dlatego wieczorem warto stworzyć sobie przyjemnościowy rytuał, który sprawi, że „zmyjemy” z siebie wszystkie troski mijającego dnia. Dosłownie i w przenośni.
Obezwładniająco pachnący gruszką lub mango żel pod prysznic Yumi nie tylko przyprawi zmysły o zawrót głowy, ale także zadba o skórę. Kosmetyk delikatnie myje i pielęgnuje, a także daje uczucie odświeżenia. Balsamy Yumi to połączenie soku z aloesu ze składnikami, które wzmacniają jego intensywnie nawilżające działanie. Bogaty i naturalny skład sprawi, że nawet najbardziej wymagająca skóra – sucha i podrażniona – zostanie skutecznie nawilżona i ukojona. Przy wklepywaniu balsamu dobrze wykonać delikatny masaż, który nie tylko ułatwi rozprowadzenie kosmetyku, ale także poprawi ukrwienie skóry, rozgrzeje i dodatkowo rozluźni napięte mięśnie.
Gruszka i mango to nowości wśród żeli pod prysznic i balsamów Yumi. W kolekcji są jeszcze dostępne inne warianty zapachowe, czyli aloesowe, ananasowe, borówkowe, arbuzowe i winogronowe. Bez względu na zapach wszystkie kosmetyki Yumi są w 100 proc. wegańskie, a ich skład w 97 proc. stanowią substancje pochodzenia naturalnego.