To przede wszystkim użytkownicy, których interesuje szybka i bezproblemowa forma zakupowa. Odgrywają też kluczowe znaczenie w komunikacji z markami i nie chcą być postrzegani jako zwykli konsumenci. Pierwsza z tych grup, czyli milenialsi - od kilku lat znają i cenią markę kosmetyków naturalnych Senkara. Są to jej stali klienci, którzy doceniają transparentność brandu i wartości jakie reprezentuje i komunikuje. Wszystkie te zalety również powoli przyciągają zetki, dla których czyste składniki, innowacja, przejrzystość oraz autentyczność to podstawa, dzięki której dokonują decyzji zakupowych. Marka postanowiła, w tym celu przeprowadzić ankietę wśród reprezentantek z każdej generacji. Poniżej, przedstawione są trzy opinie kobiet, które bardzo często się powtarzały także w innych wypowiedziach.
Każdą generację łączy zdanie, że najważniejszy jest skład. Okazuje się również, że oba pokolenia szukają gotowych rozwiązań produktowych w przystępnych dla nich cenach. Dlatego marka Senkara w swoim szerokim asortymencie widzi potencjał w akcesoriach kosmetycznych, które są połączeniem wszystkiego, czego oczekuje młode pokolenie.
Potwierdza to nowy produkt, czyli wielokrotnego użytku bambusowe płatki kosmetyczne. Są odpowiedzią nie tylko na konieczność minimalizowanie odpadów, ale funkcjonalność używania. Produkt jest wydajny – 3 płatki zastępują aż 1200 wacików jednorazowych. Przeciętnie, przy ich właściwym czyszczeniu, wystarczają na 9 miesięcy użytkowania.
Tkanina bambusowa oraz płatki kosmetyczne Senkara są w całości produkowane w Polsce przez renomowanego producenta szlachetnych tkanin z bambusa. Zakład produkcyjny dba o środowisko oraz bardzo wysoką jakość wyrobów. Jest również Zakładem Pracy Chronionej, gdzie ponad połowa zatrudnionych pracowników ma status osoby z niepełnosprawnością.
Płatki można czyścić w bestsellerowym produkcie Senkary, czyli mydle do pędzli. Marka w swoim portfolio posiada również inne akcesoria kosmetyczne. Szeroki wachlarz dostępnym na stronie internetowej producenta to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na gotowe rozwiązania tworzone z myślą o potrzebach konsumentek i w trosce o środowisko naturalne.
Cena: 43 zł (3 duże, dwuwarstwowe płatki + woreczek)