- Tonik Dash zagościł na wielu półkach i w wakacyjnych kosmetyczkach naszych klientek, dlatego mamy nadzieję, że propozycja przygotowana specjalnie z myślą o pielęgnacji jesienno- zimowej również przypadnie im do gustu - mówi założycielka marki Ania Śliwińska.
HALO to tonik z kwasem glikolowym 5%, dający efekt rozświetlenia skóry wprowadzony zostanie we wrześniu. Tonik rozświetla matową skórę, wyrównuje jej koloryt, pozostawia skórę odżywioną i promienną. Pomaga w walce z niedoskonałościami, zmniejsza widoczność porów i zaskórników. Dzięki zawartości kwasu glikolowego 5% tonik delikatnie złuszcza skórę, a hydrolaty z oczaru i aloesu dbają o to by nie powodować podrażnień i wysuszenia. Zawarty w Halo ekstrakt z żeń szenia, daje efekt wygładzonej i świeżej skóry.
Tonik oczyszcza, tonizuje, reguluje pH. Używany 2-3 razy w tygodniu, złuszcza i oczyszcza, poprawia koloryt skóry, rozświetla ją. Produkt spodoba się zarówno osobom szukającym rozświetlenia skóry, jak i tym z cerą problematyczną. Tonik przeznaczony do wszystkich typów skóry, w tym tłustej i trądzikowej, z nierównomiernym kolorytem.
Tonik sprzedawany jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml w cenie 69 złotych oraz 30 ml w cenie 34 zł.
Dodatkowo, obok wersji miniatur, marka Olivia Plum proponuje po raz kolejny zestawy Duo Mini. Tym razem zestawy to propozycja w ujęciu na dzień & noc, w której tonikowi Halo używanemu na noc, towarzyszą odpowiednio dobrane sera marki (Drip, Lift i Glow), odpowiadające na różne potrzeby skóry:
Na nowych Duo mini zobaczymy również piękny kolaż, który powstał na potrzeby wdrożenia rozświetlającej nowości.
Tonik Rozświetlający HALO można kupić na stronie internetowej marki: www.oliviaplum.pl oraz w sklepach współpracujących (m.in. douglas.pl, minti.pl, cosibella.pl, cocollita.pl ).