Pierwsza z nich zapewnia natychmiastowy efekt sztucznych rzęs. Specjalnie wyprofilowana, silikonowa szczoteczka, pomaga uzyskać jednocześnie spektakularną objętość, długość oraz podkręcenie. Intensywnie czarna formuła tuszu pozwala stworzyć efekt pełnego wachlarza rzęs, malując je od nasady aż po końce, a przy tym idealnie rozdzielając.
Z kolei wodoodporna maskara zapewnia natychmiastowy efekt pogrubienia, gwarantując trwałość makijażu. Jej formuła oparta jest na specjalnej technologii, która zamyka każdą rzęsę w wodoodpornej otoczce. Koniec ze śladami na powiekach, kruszeniem i rozmazanym tuszem.
Twarzą kampanii jest influencerka Weronika Bociąg. Główne touchpointy to Instagram i Tik Tok. Realizowane są formaty video, które angażują młodsze konsumentki (18-25 lat).
Obie maskary odpowiednie są nawet dla wrażliwych oczu. Konsumentki, które już wypróbowały nowe kosmetyki, pokochały efekt ŁAAŁ od marki AA Wings of Color.
#EFEKTŁAAŁ