Wyzwań. Jesteśmy dumne z przygotowania całego sektora do przyjęcia nowej ustawy o kosmetykach, zaangażowania naszego środowiska w kwestię plastikową, odpowiedzialności z jaką realizujemy kolejne postawione sobie cele.
Ustabilizowanie procesów, ich informatyzacja i przygotowanie dobrego zaplecza do dalszego rozwoju marki. W tym roku po raz pierwszy produkty Ministerstwa pojawiły się w sklepach stacjonarnych i internetowych w całym kraju. To dla nas zarówno wielka frajda jak i ogromne wyzwanie.
Skoncentrowanie się na systematycznym poszerzaniu portfolio produktów zgodnie z naszym powolnym, ale bardzo dopracowanym schematem. Brakuje nam kremów do twarzy, produktów do demakijażu, produktów do włosów.
Receptury drzemią w probówkach, w cieplarkach, ale również w notatkach i zeszytach. Chcemy w końcu powołać je do życia.
Naturalność, naturalność i naturalność.
Naturalność i transparentność połączone ze społeczną odpowiedzialnością.
Zmiana nawyków opakowaniowych.
Nieustającego entuzjazmu w podejmowaniu wyzwań i nigdy więcej Merkurego w retrogradacji;-)