Współpraca Sensum Mare i Gorteks na rzecz profilaktyki raka piersi

Współpraca Sensum Mare i Gorteks na rzecz profilaktyki raka piersi

Sensum Mare jest w gronie kosmetycznych marek, które wspierają walkę z rakiem piersi, zachęcając konsumentki do regularnego samobadania.

Różowa wstążka jest znakiem rozpoznawczym październikowej kampanii walki z rakiem piersi. Inicjatywa powstała 1992 a jej pomysłodawczynią była Evelyn Lauder. Założycieli marki Sensum Mare, Macieja Tęsiorowskiego i Łukasza Kołodziejka, martwi fakt, że w Polsce nie tylko wiele kobiet słyszy diagnozę "rak piersi", ale też, że zbyt wiele pacjentek rozpoczyna leczenie zbyt późno, gdy nowotwór jest już zaawansowany, co nie rokuje najlepiej. Śmiertelność w Polsce z powodu raka piersi jest wciąż wysoka. - Pragnęliśmy w tym roku aktywnie włączyć się w działania edukacyjne i komunikacyjne, poprawiając świadomość i szerząc potrzebę badań, również tych przeprowadzanych przez kobiety w domu. Na profilach social media oraz blogu marki, w październiku, pojawiają się wpisy edukacyjne dotyczące profilaktyki raka piersi oraz dedykowane grafiki pokazujące jak przeprowadzić badanie piersi w domu - mówią założyciele Sensum Mare.

Każda z kobiet powinna regularnie się badać oraz minimalizować czynniki zwiększające ryzyko powstania choroby, np. ograniczyć ilość alkoholu czy postawić na więcej aktywności fizycznej. Aby zachęcić kobiety do badań, na instagramowym profilu marki zorganizowany został konkurs, którego zadaniem było napisać, w jaki sposób przekonać bliską nam kobietę (koleżankę, siostrę czy mamę) do badań. Konkurs zorganizowany został wspólnie z marką Gorteks, szyjącą bieliznę dla kobiet. Dodatkowo klientki Sensum Mare w październiku mogą skorzystać ze specjalnej zniżki na zakup bielizny w sklepie internetowym Gorteks.

- Wierzymy, że partnerstwo dwóch marek bliskich kobietom przełoży się na poszerzenie wiedzy odnośnie badań i profilaktyki antyrakowej - podsumowują właściciele Sensum Mare.

# Społeczny biznes
 reklama