Watch Me Now - nowa kampania Avon promuje firmę i przedsiębiorczość współpracujących z nią kobiet
Watch Me Now - nowa kampania Avon promuje firmę i przedsiębiorczość współpracujących z nią kobiet

90% Polek deklaruje, że chce mieć możliwość wyboru własnej drogi, a 86% uważa, że zawsze można zmienić swoje życie i zacząć je od nowa – niezależnie od wieku. To dane z najnowszego badania przeprowadzonego dla firmy Avon Cosmetics Polska. Kluczowa w poczuciu niezależności jest też możliwość zarabiania pieniędzy.

Czego jeszcze nie wiemy o kobietach?

Możliwość rozpoczynania od nowa i wybór własnej drogi – to najważniejsze aspekty wolności dla polskich kobiet. Podczas badania* zebrano odpowiedzi od 1150 Polek w wieku 16-55 lat, w tym od 200 konsultantek Avon. Wyniki pokazują, że Polki pragną kierować się w życiu dwoma wartościami: wolnością i niezależnością. Jak się okazuje, dla 91% z nich niezależność finansowa pozwala na bycie wolną, a zarobienie nawet na małe rzeczy daje poczucie wolności i niezależności (88%). Z odpowiedzi ankietowanych kobiet wynika również, że Polki wyjątkowo mocno cenią sobie wsparcie innych
i poczucie wspólnoty – 83% kobiet, które brały w nim udział odpowiedziało, że inni ludzie są dla nich inspiracją, a 70% ankietowanych zaznaczyło, że zawsze może liczyć na pomoc swoich przyjaciółek.

Nowa kampania: Watch Me Now

- Avon już od prawie 135 lat daje poczucie wolności i niezależności swoim konsultantkom, oferując pracę na własnych warunkach i pomagając zdobyć niezależność finansową, a 84% konsultantek firmy ceni sobie swobodę w zakresie liczby godzin, które spędzają w pracy. Dla klientek Avon kojarzy się
z zaradnością – twierdzi tak ponad połowa. Chcemy pokazać światu, jaki naprawdę jest Avon –
mówi Magdalena Jakubowska-Wąsowicz, Market Research Manager z Avon.

Wiedząc, że zaradne i przedsiębiorcze dziewczyny, które same decydują o własnych finansach są bardziej spełnione życiowo, szczęśliwsze i pewniejsze siebie, Avon od zawsze zachęca kobiety do eksperymentowania, odkrywania nowych rzeczy i zaskakiwania innych swoimi pomysłami.

We wrześniu 2020 ruszyła nowa kampania Watch Me Now. To ukłon wobec związanych z nią ludzi, inicjatyw przez nią podejmowanych i produktów docenianych na całym świecie. Watch Me Now ma pokazać światu, jaki jest współczesny Avon i zachęcić do jego poznania na nowo. Jak? Między innymi poprzez opowiedzenie historii niesamowitych ludzi, którzy w nim pracują. Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz! #watchmenow


* „Postawy Polek wobec wolności i niezależności”, badanie zrealizowane przez IRCenter, N= 1000 reprezentatywna próba Polek w wieku 16 – 55 lat, N=150 (boost) Konsultantki Avon, wrzesień 2020.
# Społeczny biznes
 reklama