- Pragnęliśmy zaangażować się w pomoc. Dostrzegliśmy dość duży problem, jakim jest zdalna nauka dzieci z ubogich rodzin i domów dziecka, które nie posiadają komputerów zatem nie mają jak się uczyć - mówią Łukasz Kołodziejek i Maciej Tęsiorowski, właściciele firmy Sensum Mare.
W kwietniu ich firma wsparła rodzinny dom dziecka, przekazując dzieciom sprzęt komputerowy. Na tym jednak działania pomocowe się nie kończą. - Dowiedzieliśmy się o akcji prowadzonej przez panią Małgorzatę Kożuchowską „Milion na milion”, która stworzyła zbiórkę na popularnym portalu siepomaga.pl. Wspólna idea, jaką jest pomoc najmłodszym, połączyła nasze działania. Przekazaliśmy 10 tys. zł na cel jakim jest wsparcie dzieci z ubogich rodzin w zakup sprzętu komputerowego do zdalnej nauki - mówią Łukasz i Maciek.
Właściciele marki Sensum Mare, którzy poznali Małgorzatę Kożuchowską podczas warszawskich targów, nie mieli żadnych wątpliwości, by dołączyć do zainicjowanej przez aktorkę akcji. - Cieszymy się, że teraz nasze drogi mogły się spotkać ponownie i to w tak szczytnym celu. Namawiamy naszych sympatyków, obserwujących oraz klientki do zaangażowania się we wsparcie akcji udostępniając informację o niej w swoich kanałach social mediowych. Wierzymy, że każda, nawet mała pomoc jest przejawem nie tylko empatii i dobrego serca, ale przede wszystkim ludzkiej solidarności z tymi, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują - zachęcają do wspólnych działań.
Akcję można wesprzeć na:
https://www.siepomaga.pl/milion