Redken: jak być razem w Covid-19 rozdzieleniu?
Redken: jak być razem w Covid-19 rozdzieleniu?

Natalia Kacprzak, Product & Community Manager Redken Polska:

To co charakteryzuje Redken na całym świecie, to zgrana społeczność fryzjerów Redken, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami, chwalą się swoimi pracami, pomagają sobie nawzajem znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z fryzjerstwem i po prostu są grupą ludzi którzy się lubią i tworzą zgraną paczkę.

W Polsce koncentrujemy nasz Redken Tribe w ramach zamkniętej grupy na Facebooku gdzie na bieżąco jesteśmy ze sobą w kontakcie. W czasie epidemii koronawirusa, to właśnie tam, w Redken Tribe Polska, skupiliśmy nasze siły i energię – na komunikowaniu się i „byciu razem” w tym trudnym momencie.

Jako Team Redken Polska staramy się sprawić, aby ten czas spędzony w domu, fryzjerzy mogli wykorzystać jak najlepiej. Dlatego organizujemy szkolenia i warsztaty online, live’y na Facebooku i na Instagramie, dzielimy się treściami inspiracyjnymi (recap z Fashion Weeków w pracami Guido Palau), treściami które mogą rozwijać ich jako biznesmanów i ludzi. Z chęcią angażują się w nasze działania również nasi lokalni edukatorzy oraz artystka Redken Sandra Kpodonou. Również odsyłamy ich do grupy L’Oreal Wspiera Fryzjera (w ramach której jednoczymy wszystkich fryzjerów współpracujących z markami produktów profesjonalnych L’Oreal), gdzie mogą znaleźć profesjonalne porady prawników czy psychologów w tym trudnym czasie.

Ta nagła zmiana i „przeniesienie się” do świata digital ze szkoleniami i treściami dla fryzjerów nie była dla nas trudna.

Redken to marka bardzo skoncentrowana na digitalu a jej głównym kanałem komunikacji są social media. Fryzjerzy Redken również są bardzo biegli z nowymi mediami więc przeniesienie się do Internetu nie było dla nas większym problemem. Już niebawem ruszymy z platformą szkoleń on-line, gdzie znajdują się szkolenia dotyczące marki, produktów czy technik a tego typu szkolenia staną nowym standardem.

Widzimy, że fryzjerzy chcą jak najlepiej wykorzystać ten czas zdobywając nowe informacje i odbywając szkolenia, na które wcześniej mogli nie mieć czasu. Aktywnie uczestniczą w warsztatach, które dla nich prowadzimy i wpływają na to, jakie tematy dla nich przygotowujemy.

Doskonale rozumiemy jak ciężki jest to dla nich czas dlatego jednoczymy się z nimi i staramy się jak najbardziej urozmaicić ich czas w domu i dodać im pozytywnej energii.

Przykład – video nakręcone przez naszego managera edukacji z farbami Redken Shades EQ, które wywołało dużo uśmiechów u fanów naszej koloryzacji ton w ton.

 

# Społeczny biznes
reklama