Pomoc trwa - kosmetyczne marki wspierają jednostki publiczne walce z Covid-19
Pomoc trwa - kosmetyczne marki wspierają jednostki publiczne walce z Covid-19

Sytuacja które nas do siebie zbliżają i wywołują u nas uczucie empatii do drugiego człowieka, często są spowodowane wydarzeniami, które nie należą do pozytywnych. Jednak właśnie wtedy staramy się dostrzec chociaż promyk nadziei, w sytuacjach na pozór bez wyjścia.

Szczególnie przydatne jest to podczas obecnej pandemii, która zawładnęła naszym codziennym życiem. Wszelkie informacje o sytuacji w kraju i na świecie czerpiemy przede wszystkim z serwisów informacyjnych. Nagłówki krzyczą do nas, o nowych osobach zakażonych, zgonach, ale również wyzdrowiałych – to daje nam nadzieje, że z czasem będzie lepiej. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez pomocy niezastąpionej służby zdrowia, która ryzykując własne zdrowie, pomaga wszystkim potrzebującym.

Służba zdrowia jak i wiele innych instytucji publicznych, czy społecznych jest teraz w trudnej sytuacji i potrzebuje wsparcia. Na szczęście wiele firm chcąc wykazać się empatią, solidarnością oraz wdzięcznością, zaoferowało bezinteresownie swoją pomoc.

Barwa to polska firma kosmetyczna z 70-letnim doświadczeniem w produkcji przede wszystkim środków myjących, rozumie, jak niezwykle istotne jest zachowanie wysokich standardów higienicznych w dobie pandemii. Dlatego w przeciągu ostatniego miesiąca przekazała do szpitali i placówek opiekuńczo-wychowawczych 2000 sztuk swoich produktów tj. żele bakteriobójcze, mydła, żele pod prysznic, czy kremy do rąk.

Eau Thermale Avene marka należąca do koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wspiera szpitale wysyłając dla personelu medycznego emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny. Firma przekazała niezbędne w obecnym czasie specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe do pielęgnacji i ochrony skóry wysuszonej i narażonej na podrażnienia poprzez stosowanie płynów dezynfekcyjnych. Firma przekazała również chusteczki, mydła, żele myjące, rękawiczki nitrylowe. Poprzez swoją inicjatywę firma chce okazać wsparcie medykom, a także podziękować im za pracę, która aktualnie wymaga dodatkowej odwagi i poświęcenia.

L’Oréal Polska należący do światowego koncernu kosmetycznego L’Oréal, w ramach programu solidarnościowego, podjął działania wspierające walkę z koronawirusem. Ich fabryki na całym świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Oddział L’Oréal w Polsce przekazał bezpłatnie do tej pory szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów. Ponadto grupa L’Oréal wprowadziła europejski program solidarnościowy, mający na celu wsparcie swoich partnerów w walce z obecną pandemią. Poza służbą zdrowia, pomoc otrzymają salony fryzjerskie, perfumerie i dostawcy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, należących do sieci dystrybucyjnej grupy.

L’Oréal zobowiązał się do natychmiastowych płatności swoim dostawcom oraz zawieszenia płatności od przedsiębiorstw, z którymi współpracuje, do czasu, gdy będą mogły wznowić swoją działalność.

Arbonne to amerykańska marka kosmetyczna, charakteryzująca wiarę w holistyczne podejście do piękna, zdrowia i dobrego samopoczucia, w którym patrzy się na człowieka całościowo, aby pomóc mu rozkwitać od wewnątrz i na zewnątrz. Dlatego też firma zdecydowała się wraz z fundacją Flourish Arbonne na inicjatywę Arbonne for Good, która opiera się o działaniach na rzecz organizacji wykonujących na co dzień szeroko zakrojoną pracę na rzecz bezdomnej młodzieży. Ta grupa młodych osób, na całym świecie, w związku z pandemią wywołaną przez wirusa COVID-19, stoi przed ogromnymi wyzwaniami w swoim codziennym życiu, nie mając jednocześnie dostępu do odpowiedniego wsparcia. Zwiększyło to ryzyko nie tylko dla ich zdrowia fizycznego, ale także samopoczucia psychicznego. W związku z tym marka Arbonne zobowiązała się na przekazanie darowizny w wysokości 100 tys. dolarów amerykańskich na rzecz schronisk i noclegowni dla bezdomnej młodzieży w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Wielkiej Brytanii.

# Społeczny biznes
reklama