Piersi w SPA - autorski projekt Moniki Słowińskiej
Piersi w SPA - autorski projekt Moniki Słowińskiej

Monika A. Słowińska to autorka projektu „Piersi w SPA”, promotorka naturalnej pielęgnacji oraz twórczyni marki Biosensual - naturalnych kosmetyków oraz aromaterapeutycznych świec do masażu i pielęgnacji ciała.

W branży kosmetyki profesjonalnej działa od 20 lat. W ciągu tego czasu odbyła bardzo wiele spotkań, warsztatów i szkoleń z kobietami, podczas których przekonuje, że lepiej zapobiegać, niż leczyć.

Monika Słowińska to właścicielka marki Biosensual, która powstała z zainteresowania aromaterapią i minimalistyczną pielęgnacją. W tworzeniu świec i kosmetyków od początku przyświecała jej zasada: „lepiej mniej, ale regularnie”.

Zarówno kosmetyki, jak i świece oparte są o naturalne składniki. Balsam pod hasłem „Piersi w SPA” służy do pielęgnacji biustu, szyi, dekoltu i twarzy oraz ułatwia samobadanie. Dezodorant w sprayu nie zawiera niepożądanych składników i nie blokuje pracy gruczołów potowych w węzłach chłonnych pod pachami.  W świecach nie ma w parafiny, są za to woski roślinne oraz olejki eteryczne. Jak deklaruje właścicielka marki: - Produkty wyróżniają się naturalnym składem, a także wielofunkcyjnością. Jestem fanką minimalizmu i uważam, że jeden produkt powinien spełniać wiele funkcji, być uniwersalny. Mój balsam do biustu nadaje się też do pielęgnacji twarzy, a dezodorant z powodzeniem może być używany jako antyseptyk do dezynfekcji rąk. Z kolei świece służą aromaterapii, a powstałym w wyniku palenia olejkiem można (a nawet powinno się!) masować całe ciało – idealnie pielęgnuje.

Monika Słowińska od lat żyje na wsi, w zgodzie z przyrodą, którą bardzo ceni. Stawia na ekologiczne rozwiązania. Opakowania do świec Biosensual w 100% nadają się do powtórnego wykorzystania oraz pochodzą z surowców z recyklingu.

Właścicielka marki jest jednocześnie od lat autorką społecznego projektu „Piersi w SPA”.

Stawia na uświadamiające działania w social mediach, ale głównie spotkania z kobietami - podczas warsztatów, czy szkoleń. Monika aktywizuje kobiety do samobadania piersi poprzez naukę autorskiego masażu w myśl zasady: „przyjemne z pożytecznym”. Zarówno podczas  bezpośrednich spotkań, jak i na kanałach social media (FB Piersi w SPA), autorka projektu wyczula na sygnały organizmu i zachęca do zmian. Zaprasza ekspertów z różnych dziedzin medycyny. Największą satysfakcję ze spotkań z kobietami dają Monice Słowińskiej informacje zwrotne – gdy panie deklarują, że zaczęły lepiej rozumieć swoje ciało, a także kochać je.

Biznes jest dla Moniki Słowińskiej naturalnym przedłużeniem zainteresowań, pasji i wewnętrznych przekonań, dlatego przyświecają mu hasła: natura, minimalizm, wielofunkcyjność. Bardzo ważne jest dla niej również społeczne zaangażowanie w ważne sprawy i aktywizowanie ludzi do zdrowego życia.

# Społeczny biznes
 reklama