PG rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

PG rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble, lider branży FMCG, nawiązał wieloletnią międzynarodową współpracę z Fundacją Archewell, założoną przez księcia Harry’ego i księżną Meghan, organizacją non-profit powołaną w celu budowania wspólnoty w społeczeństwie.

P&G od wielu lat podejmuje działania na rzecz zmiany życia lokalnych społeczności na lepsze,  równości i integracji społecznej oraz ochrony środowiska naturalnego. Z kolei misja Fundacji Archewell i jej założycieli – księcia i księżnej Sussex – głosi, że więzi społeczne i solidarne działanie na rzecz innych prowadzą do systemowej zmiany kulturowej, na której skorzystają wszyscy.

Dzięki wspólnym wartościom i międzynarodowemu zasięgowi, P&G i Fundacja Archwell zamierzają promować idee równości płci, bezpieczeństwa w sieci i cyfrowej integracji oraz korzystnego wpływu sportu osób niepełnosprawnych na ich zdolności adaptacyjne i budowanie pewności siebie. Swoje aspiracje zmiany świata na lepsze, firma oraz Fundacja miały okazję wyrazić podczas koncertu Global Citizen o nazwie „Vax Life: The Concert To Reunite the World” (Vax Life: Koncert na rzecz zjednoczonego świata). Celem tego wydarzenia było zwiększenie zaufania do szczepień, a  zebrane podczas koncertu środki w wysokości ok. 300 milionów dolarów amerykańskich będą przeznaczone na zapewnienie większego dostępu do szczepionek przeciwko COVID-19 na całym świecie.

Równość płci: Misją założycieli Fundacji Archewell, księcia i księżnej Sussex, a także priorytetowym obszarem partnerstwa z P&G, jest wzmocnienie pozycji kobiet i dziewczynek oraz zapewnienie im sprawiedliwej i bardziej zrównoważonej przyszłości. Fundacja ma w swoim dorobku programy realizowane we współpracy z takimi organizacjami jak Girls Inc. czy National Women’s Law Center. Obecnie, P&G i Fundacja planują zwiększyć skalę swoich działań na rzecz równości płci i podejmą działania, aby włączyć do dyskusji i zaangażować dorastające dziewczęta, zwłaszcza w obszarach kluczowych i dotyczących ich przyszłości. We współpracy z organizacją non-profit Promundo, partnerzy zwracają uwagę na potrzebę zaangażowania chłopców i mężczyzn w promowanie równości płci we wszystkich dziedzinach życia społecznego. W ramach tych działań, zachęcając m.in. do równego podziału ról w opiece nad dziećmi, tak by każdy
z rodziców miał jednakowe szanse na rozwój.   

Bezpieczna i inkluzywna przestrzeń w Internecie: P&G – podobnie jak książę i księżna Sussex – opowiadają się za potrzebą większej transparentności, odpowiedzialności i poszanowania innych  w przestrzeni cyfrowej, m.in. współpracując przy specjalnej edycji wydarzenia „Time 100 Talks” poświęconej roli technologii w budowaniu bardziej przyjaznego świata. Obecnie, P&G i Fundacja Archewell podejmują szereg działań, które mają na celu stworzenie bezpieczniejszego środowiska online, sprzyjającego kreatywności i zaangażowaniu. 

Korzystny wpływ sportu: Fundacja Archewell i Procter & Gamble wierzą, że sport jest siłą, która pomaga zmieniać świat na lepsze, a sportowcy dają świetny przykład odwagi i wytrwałości niezbędnych do spełniania marzeń. Inspiracją dla obydwu organizacji są sportowcy, którzy swoimi przekonaniami i postawami przyczyniają się do kształtowania poczuciu wspólnoty, a dobre działania, które podejmują świadczą o ich wielkości. Dzięki wieloletniemu zaangażowaniu księcia Sussex, w ukazywaniu roli sportu w rekonwalescencji chorych i rannych żołnierzy oraz weteranów, jako inicjatora i patrona Invictus Games, oraz dzięki partnerstwu P&G z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi, obydwie organizacje zamierzają wykorzystać sport adaptacyjny do zwrócenia uwagi na problemy osób z niepełnosprawnością oraz podnieść poziom ich integracji.

Dla P&G promowanie równości i integracji, wspieranie społeczności, w których działa oraz troska o planetę stanowi nieodłączny element działalności firmy. Procter & Gamble wykorzystuje głos swoich marek i skalę ich działania, by zmienić świat na lepsze. W tym celu na początku bieżącego roku koncern ogłosił kampanię „Lead with Love” (#DziałajmyRazem), w ramach której zobowiązał się do 2 021 Dobrych Działań w 2021 roku.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi