Największy koncern kosmetyczny wyróżniony za politykę różnorodności kadrowej
Największy koncern kosmetyczny wyróżniony za politykę różnorodności kadrowej

W tegorocznym, globalnym Rankingu Różnorodności i Włączenia Społecznego obejmującym 100 organizacji, L’Oréal uzyskał najwyższą jak dotąd szóstą pozycję. Firma została uznana za działania wspierające różnorodność płciową i kulturową wśród swoich pracowników.

Doceniono ją także za otwartość na integrację i wspieranie osób wykluczonych społecznie. Ranking bazuje na wskaźniku różnorodności i włączenia społecznego firmy Refinitiv. W ramach badania ocenianych było ponad 9000 firm z całego świata.

W rankingu Refinitiv firmy oceniane są w obszarze zróżnicowania płciowego i kulturowego w ich kierownictwie i zarządach, a także pod względem postawionych celów i realizowanych inicjatyw związanych z różnorodnością. Refinitiv oblicza wyniki na podstawie 25 wskaźników, które można podzielić na cztery główne grupy: różnorodność, włączenie społeczne, rozwijanie ludzi i kontrowersje.

- Tworzenie zespołów zróżnicowanych pod względem kompetencji, płci czy wieku ma zasadnicze znaczenie dla naszego sukcesu i satysfakcji naszych pracowników. Od lat działamy na rzecz równouprawnienia w miejscu pracy, ale jedną z  naszych najważniejszych wartości jest różnorodność – w każdym wymiarze. To podejście pozwala na skuteczne budowanie bardziej otwartego miejsca pracy i zapewniania pracownikom możliwości rozwoju — powiedział Paweł Konieczny, dyrektor personalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Praktyczna strategia L’Oréal dotycząca różnorodności i włączenia społecznego stanowi znaczną część opublikowanej w 2017 r. polityki Grupy dotyczącej praw człowieka.

L'Oréal w Polsce podjął długofalowe zobowiązania do działań na rzecz równouprawnienia płci. Firma została partnerem programu United Nations Global Compact promującego etyczne postawy w biznesie w myśl wytycznych ONZ ds. biznesu i praw człowieka.

Dbałość o równość szans w obejmuje zapewnienie kobietom i mężczyznom równych praw i obowiązków, a także równego dostępu do wszelkich zasobów.

Ponadto L’Oréal od lat wspiera kobiety w środowisku naukowym. Program stypendialny L’Oréal Dla Kobiet i Nauki to unikalna inicjatywa skierowana do polskich badaczek. Jego celem jest promowanie osiągnięć naukowych utalentowanych naukowczyń, zachęcanie ich do kontynuacji prac, zmierzających do rozwoju nauki oraz udzielenie wsparcia finansowego. W tym roku trwa jubileuszowa, już 20. edycja programu. Do tej pory wyróżnionych zostało ponad 100 polskich badaczek.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager