W kampanii udział wzięło 7 kobiet na co dzień pracujących w L’Occitane Polska, które prywatnie regularnie używają kosmetyków tej marki i żyją zgodnie z wartościami L’Occitane.
Bohaterki mówią o swoich ulubionych kosmetykach, o tym dlaczego ich używają i jak codziennymi, zwyczajnymi gestami wspierają ochronę środowiska, działalności ekologiczną oraz charytatywną.
Nawiązują przy tym do działalności L’Occitane - wspomagania emencypacji ekonomicznej kobiet z Burkina Faso, ochrony naturalnej bioróżnorodności, redukcji odpadów poprzez wprowadzenie opakowań z recyklingu i ekouzupełnień oraz tworzenia wegetariańskich formuł kosmetycznych.
Kampania przypomina nie tylko o naturalnych aspektach pielęgnacji urody oraz o poczuciu piękna, którego źródłem jest postawa wobec świata, środowiska i innych ludzi. To także doskonały przyczynek do tego, aby zastanowić się nad zobowiązaniami jakie mamy wobec naszej planety.
Gosia, Marta, Magda, Agnieszka, Ola, Angelika i Sara wiedzą, że pielęgnowanie naturalnego piękna to nie tylko dbanie o urodę, ale również o piękne wnętrze, rozwijanie empatii, dbanie o innych i Ziemię.
„Dzięki kosmetykom L‘Occitane, które dla milionów kobiet na świecie są częścią codziennej rutyny pielęgnacyjnej stajemy się piękniejsze, silniejsze w swojej kobiecości, a świat wokół nas staje się lepszy.“
Każda z dziewczyn z wyjątkowej sesji zdjęciowej ma swój ulubiony kosmetyk L‘Occitane, za którym kryją się wspaniałe konsystencje, nowoczesne formuły, skuteczne działanie i moc naturalnych składników pochodzących z Prowansji i basenu Morza Śródziemnego oraz filozofia marki i jej zobowiązania. Na całym świecie L’Occitane stara się wspierać proekologiczne działania, dba o środowisko, sukcesywnie eliminuje z produktów kontrowersyjne substancje i szkodliwe dla środowiska opakowania z plastiku.
- Zdjęcia z kampanii „Mój Świat – Moje L’Occitane“ towarzyszące sprzedaży naszych bestsellerowych kosmetyków będzie można zobaczyć we wszystkich salonach L’Occitane w Polsce już od 16 lipca, a także na stronie internetowej loccitane.pl i w mediach społecznościowych. Udział w kampanii tych 7 wspaniałych kobiet pracujących dla L’Occitane jest ogromnym wsparciem dla tego projektu, pokazuje jak bardzo są zaangażowane w życie marki i jak mocno utożsamiają się z jej wartościami. Mam nadzieję, że ich spontaniczność, energia, radość, odpowiedzialność i wielki szacunek dla ludzi, środowiska i dla naszej Planety, będą dla innych inspiracją i wzorem do naśladowania. Jestem z nich bardzo dumny - powiedział Hubert Pełka, Marketing Director Central and Eastern Europe, L’Occitane en Provence.