Marka Vizir od 5 lat wspiera dzieci z domów dziecka

Marka Vizir od 5 lat wspiera dzieci z domów dziecka

W tym roku mija już 5 lat od rozpoczęcia akcji charytatywnej „Ubrania od Serca” organizowanej przez markę Vizir i Towarzystwo Nasz Dom.

Program wspiera dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i pomaga im w budowaniu pewności siebie. Tegoroczna, jubileuszowa edycja jest okazją do świętowania sukcesu całej akcji. Do tej pory wsparcie otrzymało 6 800 dzieci.

5. edycja programu „Ubrania od Serca”

Vizir, marka należąca do P&G, i Towarzystwo Nasz Dom jednoczą siły już od pierwszej edycji programu „Ubrania od Serca”, która miała miejsce w 2017 roku. Misją akcji jest wsparcie dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych, poprzez ufundowanie voucherów na zakup ich wymarzonych ubrań, które samodzielnie wybiorą. Do udziału w programie klasyfikowane są ośrodki, które otrzymują najniższe dofinansowanie oraz te, których średnia kwota przeznaczana na zakup ubrań dla jednego dziecka w skali roku jest najmniejsza. Potrzeby są ogromne, dlatego zaangażowanie i wsparcie Polaków niezmiennie jest bardzo ważne.  

„Ubrania od Serca to wspaniała akcja, która rok do roku dostarcza wiele radości podopiecznym placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzieci są niezwykle podekscytowane możliwością samodzielnego wyboru i zakupu ubrań. Akcja wpisała się już w nasz coroczny harmonogram działań i takie same sygnały otrzymujemy od placówek. Cieszymy się, że już po raz piąty możemy wspólnie nieść wsparcie i radość dzieciom.” – mówi Iwona Niemasz, przewodnicząca Towarzystwa Nasz Dom.

Małe wielkie potrzeby

Dzięki ufundowaniu bonów na samodzielny zakup wymarzonych ubrań, podopieczni placówek opiekuńczo-wychowawczych mają okazję odbyć cenną lekcję niezależności i decyzyjności. Umiejętności, które są niezbędne w dorosłym życiu. I choć z pozoru wybór stroju to prosty proces, to wymaga on odpowiedniego dysponowania budżetem, a także określenia obecnych potrzeb. Dzięki akcji trzynastoletni Wojtek kupił sobie kurtkę na zimę, której potrzebował, a jak zauważył Adaś „muszę dokupić nowe ubrania, ponieważ rosnę”. Program dociera do dzieci w różnym wieku z rozmaitymi potrzebami, pozwala im się usamodzielniać, budować pewność siebie i pozytywnie wpływa na ich samoocenę.

Razem możemy więcej!

Marka Vizir wspiera dzieci z domów dziecka przekazując również produkty do prania dla najbardziej potrzebujących placówek opiekuńczo-wychowawczych. W ramach programu umożliwia Polakom zaangażowanie się w akcję i pomoc dzieciom z domów dziecka. Każdy, kto w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku zakupi proszki lub kapsułki do prania Vizir Większa Siła Odplamiania oznaczone pomarańczowym serduszkiem na opakowaniu, wspiera akcję „Ubrania od Serca”. To właśnie ze sprzedaży tych produktów, część dochodu jest przeznaczona na vouchery dla dzieci z domów dziecka, które samodzielnie będą mogły zakupić nowe ubrania.

„Niezwykle cieszę się, że możemy wspólnie obchodzić pięciolecie programu „Ubrania od Serca”. Dziękujemy wszystkim Polakom, którzy zaufali marce Vizir i sięgnęli po nasze produkty do prania, a tym samym zaangażowali się we wsparcie dzieci. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia, ale sukcesy poprzednich edycji pokazują, że Polacy to ludzie o wielkich sercach. Mamy nadzieję, że również w tym roku zjednoczymy siły i sprawimy radość dzieciom. Dziękujemy, że jesteście z nami!” - mówi Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji w Procter & Gamble w Centralnej Europie. 

Produkty objęte programem „Ubrania od Serca” w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku, są dostępne we wszystkich sklepach detalicznych w Polsce*:

  • kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS + Większa Siła Odplamiania 20 szt. / 31 szt. / 35 szt. / 54 szt.: od 42 PLN**
  • kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS +  Większa Siła Odplamiania Do Kolorów 20 szt. / 31 szt.: od 42 PLN**
  • proszek do prania Vizir + Większa Siła Odplamiania 30 i 50 prań: od 39 PLN**
  • proszek do prania Vizir + Większa Siła Odplamiania Do Kolorów 50 prań: od 43 PLN**
*Asortyment, ekspozycja produktu, ceny i promocje są uzależnione od sprzedawcy. Są to jedynie zalecenia P&G.
** Sugerowana cena detaliczna produktów, w zależności od sklepu może się różnić.  
# Społeczny biznes
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi