Statystyki są nieubłagane: średnio co 14 Polka zachoruje na raka piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u polskich kobiet. Wcześnie wykryty może być jednak całkowicie wyleczony – dlatego tak ważna jest profilaktyka.
W październiku, miesiącu świadomości raka piersi, trwa akcja KEVIN.MURPHY Loves Pink w ramach której procent ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Akcja Loves Pink ma za zadanie nie tylko zwrócenie uwagi na problem raka piersi i na niezbędną profilaktykę nowotworową, ale także wsparcie działalności fundacji działającej na rzecz chorych.
KEVIN.MURPHY to marka oparta na trzech filarach. Jednym z nich są „Wybory, których dokonujemy”, odnoszące się do odpowiedzialności marki za działania na rzecz środowiska naturalnego. My poszliśmy o krok dalej i rozszerzyliśmy rozumienie tego filaru o kolejne wybory – takie, których dokonujemy na rzecz naszego zdrowia
mówi Marcin Ostaniewicz, członek zarządu A&M Premium Distribution, wyłącznego dystrybutora marki KEVIN.MURPHY w Polsce.
Akcją objęte są wszystkie produkty KEVIN.MURPHY w różowych opakowaniach.