Marka Chopin Perfumes partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie

Marka Chopin Perfumes partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie

Miraculum S.A właściciel marki Chopin Perfumes z wielkim zaangażowaniem wspiera ambitne projekty związane z kulturą.

Tegoroczny konkurs odbywa się od 2 do 23 października 2021 w Filharmonii Narodowej w Warszawie, która po raz kolejny stanie się stolicą światowej pianistyki.

Konkurs Chopinowski jest wizytówką Polski na świecie. To turniej muzyczny o globalnym zasięgu i ogromnej renomie, od niemal stu lat budzący pozytywne skojarzenia z Polską i skutecznie promujący polską kulturę. Obok olbrzymiej roli jaką pełni w popularyzacji muzyki Chopina, odkrywa największe talenty pianistyczne, zapewniając młodym muzykom najskuteczniejszy start w międzynarodowej karierze. Jest źródłem wielokulturowej polaryzacji, którą świat obserwuje w różnorodnych interpretacjach muzyki genialnego kompozytora.

Kunszt i najwyższa jakość to kluczowe filary marki Chopin Perfumes. Wody perfumowane to olfaktoryczna interpretacja kompozycji Mistrza, z których każda opowiada własną historię i tworzy wiele różnych warstw emocji. Natomiast luksusowe opakowania zaprojektowano łącząc rzemieślniczą finezję z kultową elegancją. Dostępne w ofercie trzy kultowe zapachy OP. 25, 28 i 9 odzwierciedlają perfekcję, mistrzostwo i magię arcydzieł Chopina oraz zapraszają do wejścia w efemeryczny świat ponadczasowej męskości, tylko dla koneserów.

- Jesteśmy dumni, że możemy wspierać artystów biorących udział w Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym oraz przyczyniać się do rozwoju kultury w Polsce - podkreśla Sławomir Ziemski, członek zarządu firmy. 

# Społeczny biznes
 reklama