Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targach Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć sie w wirtualną rzeczywistość i poznać najnowsze innowacje i rozwiązania, będące wynikiem wnikliwej analizy potrzeb konsumentów.
– W czasach podlegających kluczowym przemianom i stale zmieniającym się środowisku, konsumenci coraz bardziej polegają w codziennym życiu na sprawdzonych, wysokiej jakości produktach – powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. – Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza.
Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają więc jako awatar, wirtualnie testując wiele innowacji i rozwiązań technicznych dla domu i naszej planety. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:
Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologi. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.
W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu. Ponadto w amfiteatrze nasi eksperci z działów zajmujących sie produktami do pielęgnacji jamy ustnej (Oral Care) i produktami dla utrzymania czystości w domu (Home Care) zaprezentują ostanie osiągniecia innowacyjne marek P&G. Odbędzie się tu także wyłączny pokaz przygotowanego przez markę Bounty filmu „How to keep a healthy home” o szybkości, z jaką rozprzestrzeniają się bakterie w kuchni, w którym mikrobiolog dr Charles Gerba radzi, jak utrzymać czystość w domu.
Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab będzie działać dalej pod adresem www.pglifelab.com.