LifeLab: P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021
LifeLab: P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021

Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji iw kategoriach produktów do domu, higieny i zdrowia, pielęgnacji i zrównoważonej konsumpcji.

Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targach Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć sie w wirtualną rzeczywistość i poznać najnowsze innowacje i rozwiązania, będące wynikiem wnikliwej analizy potrzeb konsumentów.

– W czasach podlegających kluczowym przemianom  i stale zmieniającym się środowisku, konsumenci coraz bardziej polegają w codziennym życiu na sprawdzonych, wysokiej jakości  produktach – powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. – Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów,  sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza.

Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają więc jako awatar, wirtualnie testując wiele innowacji i rozwiązań technicznych dla domu i naszej planety. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:

  • Oral-B iO: szczoteczka, która całkowicie rewolucjonizuje czyszczenie zębów – a wszystko to dzięki przełomowym, innowacyjnym funkcjom i rozwiązaniom, które podnoszą oczekiwania co do wygody i jakości szczotkowania. Wśród nich należy wymienić cichy magnetyczny układ przekazywania energii i nową końcówkę, której ruch oscylacyjno-rotacyjny uzupełniają mikrowibracje, zapewniając idealnie czyste zęby na co dzień.

  • EC30: czyści czyściej. EC30 to bardziej zrównoważony środek czyszczący niż tradycyjne płyny.  Wyeliminowano z niego wodę i do minimum ograniczono skład chemiczny. Zrezygnowano także z plastikowego opakowania. Ten niezwykły preparat aktywuje się w ciągu kilku sekund pod wpływem wody, tworząc gęstą pianę, która usunie nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia.

  • Elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy: pierwszy dostępny na rynku odświeżacz powietrza do kontaktu, zawierający mikroprocesor, który cyfrowo reguluje optymalną ilość i moc zapachu, wykorzystując do tego bardzo precyzyjne badania konsumenckie. Dzięki temu zachowuje świeżość przez aż 50 dni. Produkt został wyposażony w lampkę LED, która zapala się, kiedy należy wymienić wkład.

  • Microban 24: rewolucyjny środek do dezynfekcji domu, który chroni powierzchnie przed rozprzestrzenianiem się i rozwojem bakterii przez 24 godziny (po zastosowaniu zgodnie z instrukcją) – nawet po wielokrotnym dotknięciu dezynfekowanej powierzchni.

  • Dawn Powerwash Dish Spray: spray wytwarza pianę, która przylega do zabrudzeń na naczyniu, dzięki czemu nie ma potrzeby namaczania, a usunięcie zapieczonego tłuszczu trwa pięć razy krócej. Wystarczy SPRYSKAĆ, WYTRZEĆ i OPŁUKAĆ do czysta.

  • 50-Liter Home Coalition: nowa inicjatywa zapoczątkowana przez P&G, w której uczestniczą przedstawiciele różnych branż i organizacji. Jej celem jest stworzenie zrównoważonych rozwiązań technicznych i praktyk, które mają zmienić sposób wykorzystania wody w gospodarstwach domowych i miejskim systemie wodno-kanalizacyjnym w związku z niedoborem wody w miastach.

Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologi. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.

W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu. Ponadto w amfiteatrze nasi eksperci z działów zajmujących sie produktami do pielęgnacji jamy ustnej (Oral Care) i produktami dla utrzymania czystości w domu (Home Care) zaprezentują  ostanie osiągniecia innowacyjne marek P&G. Odbędzie się tu także wyłączny pokaz przygotowanego przez markę Bounty filmu „How to keep a healthy home” o szybkości, z jaką rozprzestrzeniają się bakterie w kuchni, w którym mikrobiolog dr Charles Gerba radzi, jak utrzymać czystość w domu.

Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab będzie działać dalej pod adresem www.pglifelab.com.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager