Kevin Murphy z Federacją Stowarzyszeń Amazonki w kampanii na rzecz profilaktyki raka piersi
Kevin Murphy z Federacją Stowarzyszeń Amazonki w kampanii na rzecz profilaktyki raka piersi

W Polsce cały czas wzrasta ilość zachorowań na raka piersi. Diagnozę każdego roku słyszy prawie 20 tysięcy kobiet. Jest to choroba zaliczana do grupy chorób cywilizacyjnych, a na zachorowalność mogą wpływać tak samo predyspozycje genetyczne, jak i stres oraz niezdrowy styl życia.

Dlatego równie ważne jak wczesna profilaktyka, jest redukcja negatywnych czynników wpływających na ujawnienie się choroby. W tym roku październikowa kampania RÓŻOWA SIŁA KEVIN.MURPHY ma swoją kolejną odsłonę pod hasłem POSITIVELY.PINK. Przez cały miesiąc KEVIN.MURPHY na swoich kanałach social mediowych, w ramach wsparcia kampanii z rakiem piersi, będzie edukować w zakresie profilaktyki, propagować pozytywne myślenie oraz techniki redukcji stresu oraz przedstawiać sylwetki kobiet, które wygrały z chorobą.

Zaangażowana w kampanię dr. n. med. Beata Adamczyk - chirurg onkolog reprezentująca Wielkopolskie Centrum Onkologii opowie o najważniejszych aspektach choroby. Dodatkowo inni eksperci m.in. dietetyk, fizjoterapeuta, instruktorzy jogi przez cały miesiąc będą udzielali porad na profilach społecznościowych marki. Wszystko po to, by w tych trudnych momentach nauczyć kobiety dbać także o sferę psyche, która odgrywa bardzo ważną rolę w walce z chorobą.

W tym roku dostępny jest dedykowany kampanii zestaw POSITIVELY PINK z serią ANGEL oraz z wyjątkową apaszką specjalnie zaprojektowaną przez Kevina Murphy. Twórca marki zapisał na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich walczących z chorobą oraz wspierających profilaktykę raka piersi. Może być ona stosowana jako ozdoba do włosów, chustka na rękę, poszetka czy ozdoba torebki. Wszystko po to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać.

# Społeczny biznes
 reklama