Kampania społeczna  Biodermy: Ty czujesz, my dbamy
Kampania społeczna Biodermy: Ty czujesz, my dbamy

Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi.

Francuska marka dermokosmetyczną Bioderma razem z portalem Znany Lekarz oraz z merytorycznym wsparciem Opieka.Farm uruchamia kampanię w ramach, której udostępni pacjentom około 700 bezpłatnych konsultacji dermatologicznych online. Całość odbędzie się w ramach kampanii organizowanej przez Bioderma „Ty czujesz, my dbamy”. Celem kampanii jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały od skóry, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa.

I tutaj właśnie pomogą udostępnione przez Biodermę bezpłatne konsultacje online z dermatologiem na portalu Znany lekarz.

 - Marka Bioderma podchodzi do skóry w wyjątkowy sposób. Traktujemy skórę jako ekosystem, którego równowagę należy chronić, ucząc ją, jak prawidłowo funkcjonować. Skóra, wchodząc w interakcje z otoczeniem, wysyła nam sygnały. Mogą one świadczyć o chwilowym zaburzeniu tej równowagi, ale mogą być też sygnałem poważniejszych problemów – mówi Agnieszka Chmiel, Senior Consumer Brand Manager Bioderma. - Celem kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy” jest zwrócenie uwagi na problemy skóry, które bywają bagatelizowane: wysuszenie,  podrażnienie, swędzenie, a nawet atopia. Tak, jak słuchamy swoich najbliższych, powinniśmy się też wsłuchać się w głos swojej skóry. Przygotowaliśmy stronę internetową kampanii z artykułami edukacyjnymi na temat sygnałów wysyłanych przez skórę, napisanymi wspólnie z Polskim Towarzystwem Dermatologicznym. Na portalu Znany Lekarz udostępniamy blisko 700 darmowych wizyt dermatologicznych online, które pomogą w prawidłowej diagnozie, a w aptekach w całej Polsce czekają na pacjentów farmaceuci przeszkoleni przez nas i Grupę Opieka.Farm, którzy pomogą dobrać odpowiednią pielęgnację. Mamy nadzieję, że w ten sposób zadbamy o jak największą liczbę Polaków, zwiększając ich komfort życia. Realizację spotu promującego kampanię powierzyliśmy agencji NEKK, która specjalizuje się w projektach marketingowych dla branży farmaceutycznej – dodaje Agnieszka Chmiel.

W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptek w całej Polsce będą mogli skorzystać z pomocy  przeszkolonych farmaceutów, którzy otoczą opieką i pomogą zrozumieć sygnały płynące ze skóry. Wsparcie merytoryczne dla farmaceutów zapewniła Opieka.Farm wdrażając standardy profesjonalnej opieki farmaceutycznej.

Marka Bioderma przygotowała też około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspomagających leczenie.

Partnerami akcji są portal Znany Lekarz oraz Opieka.farm, patronat nad tą akcją edukacyjną objęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.
 

 

# Społeczny biznes
 reklama