Inspiracje wsparciem dla kobiet. Marka Moroccanoil we współpracy z WTA
Inspiracje wsparciem dla kobiet. Marka Moroccanoil we współpracy z WTA

Kobiety od zawsze były inspiracją dla Moroccanoil. Dlatego marka bardzo cieszy się z nawiązania współpracy z organizacją WTA zrzeszającą ponad 2500 tenisistek z całego świata.

Na platformie INSPIRED BY WOMEN™, stworzonej w 2014 roku przez Moroccanoil, przez cały tenisowy sezon 2019 będziecie można obejrzeć krótkie, kilkuminutowe filmy pokazujące zawodniczki z ich niesportowej strony. Zobaczyć, jak wykorzystują swoją popularność w działaniu dla dobra innych, poświęcając się temu w wolnym czasie.

Pierwszy film z tej serii jest już dostępny na platformie. Jej główną bohaterką jest finalistka US Open 2017 – Madison Keys. Tenisistka współpracuje z organizacją walczącą ze znęcaniem się i promującą wzajemne wspieranie się dziewczynek w wieku szkolnym FearlesslyGiRL. Film dostępny jest na www.youtube.com/moroccanoil i raczej nie pozostawia nikogo obojętnym.

Każda osoba może dołożyć do projektu swoją cegiełkę. Dzięki oznaczeniu w social mediach #InspiredByWomen stanie się częścią INSPIRED BY WOMEN™. Kosmetyczna marka zachęca kobiety do dzielenia się własnymi historiami i historiami kobiet, które je zainspirowały.

Więcej informacji o projekcie znajdziecie na stronie inspiredbywomen.com.

# Społeczny biznes
reklama