Glov dla potrzebujących - mydła trafiły do ośrodków wspierających osoby bezdomne
Glov dla potrzebujących - mydła trafiły do ośrodków wspierających osoby bezdomne

W związku z zagrożeniem i skalą epidemii wirusa SARS CoV-2 na terenie Polski, marka GLOV podjęła szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszych współpracowników oraz naszej społeczności. W tym szczególnym czasie, działając wspólnie i odpowiedzialnie, możemy sprostać temu trudnemu wyzwaniu.

Dlatego firma wychodzi z inicjatywą do osób najbardziej potrzebujących i zachęcamy do tego również inne marki.

Dzisiejszego dnia (18 marca) firma przekazała dwa tysiące mydeł, o wartości 20 tys. zł, do noclegowni na ul. Polskiej oraz do Pensjonatu Socjalnego św. Łazarza, znajdującego się przy ul. Traktorzystów (Warszawa). Mydła zostały zapakowane w podręczne, kompaktowe opakowania przenośne, które ułatwią ich rozdysponowanie. Tym gestem właścicielki firmy zechciały wesprzeć trudną sytuację schronisk dla osób w kryzysie bezdomności.

Uważamy za szczególnie ważną pomoc zarówno pracownikom, wolontariuszom, jak i samym potrzebującym. W związku z panującą pandemią koronawirusa, sytuacja ośrodków pomocy społecznej gwałtownie się pogorszyła i nie możemy pozostać wobec tego obojętni.

- Zachęcamy zarówno naszych obserwatorów i przyjaciół, jak i inne marki do wsparcia tych pozostających w potrzebie. Nieustannie obserwujemy rozwój sytuacji, ale już teraz możemy obiecać, że będziemy wychodzić naprzeciw potrzebom zarówno naszych klientów, jak i otaczającej nas społeczności teraz i w przyszłości. W dobie kryzysu współpraca i ‌wzajemne wsparcie są ważniejsze niż kiedykolwiek - podkreślają Monika Żochowska i Ewa Dudzic, właścicielki Phenicoptere.

fot. pixabay.com

# Społeczny biznes
 reklama