Globalna kampania SEPHORA Together We…

Globalna kampania SEPHORA Together We…

We współczesnym świecie prawa kobiet często wciąż nie są respektowane. Chcąc wspierać kobiecą społeczność i okazać jej swoją solidarność, Sephora z dumą prezentuje siłę swojej globalnej marki i społeczności, przedstawiając inspirujące historie inspirujących kobiet.

Sephora to światowy lider przemysłu kosmetycznego, w którego szeregach ponad 40 000 pracowników identyfikuje się z kobiecą płcią. Grupa ta stanowi aż 87% wszystkich zatrudnionych. Jednocześnie kobiety sprawują ważne funkcje w firmie - aż 87% kierowników perfumerii Sephora to kobiety. 61% osób zasiadających na stanowiskach zarządzających w firmie, to kobiety, które przewodzą dwóm z trzech regionów: Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie oraz kluczowym rynkom takim jak: Arabia Saudyjska, Chiny, Brazylia czy Wielka Brytania. Sephora wierzy bowiem w to, że piękno jest doskonałą drogą do dodawania kobietom siły, ich samorealizacji, pewności i akceptacji siebie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, firma rozpoczyna kampanię „Together We…”, składającą się z szeregu działań celebrujących siłę społeczności kobiet.

Inspirujące historie wyjątkowych kobiet

W tegorocznej kampanii Sephora uwypukla historie wyjątkowych kobiet ze swojej społeczności, dzieląc się ich inspirującymi historiami – m.in. historiami założycielek uznanych marek kosmetycznych, pracowników i partnerów, którzy na różnych płaszczyznach reprezentują zbiorową siłę i wsparcie dla idei równości. Z tej okazji, swoimi historiami podzielą się m.in. Miranda Kerr, założycielka marki Kora Organics, dostępnej od 2022 w Sephora w Europie, Jen Atkin, reprezentująca markę OUAI czy Tiffany Mastersons– założycielka marki Drunk Elephant.

W Polsce do udziału w kampanii digital, Sephora zaprosiła swoich pracowników – ekspertki – Judytę i Ewę, prowadzące m.in. działania na rzecz wspierania kobiet w firmie, Helenę Norowicz – aktorkę, która udowadnia swoimi działaniami, że piękno nie ma wieku, ambasadorkę Fundacji Zaczyn, czy znane poprzez swoją aktywność w social mediach na rzecz samoakceptacji kobiet – Aleksandrę Cedro (@aleksandracedro) oraz Izabelę Zabielską (@izabela_zabielska).

Globalny program Classes for Confidence

Z okazji 8 marca, Sephora rozwija także na całym świecie swój program specjalnych, zaangażowanych Classes for Confidence, czyli warsztatów, których celem jest budowanie pewności siebie i które skierowane są do kobiet w trudnych sytuacjach życiowych. Inicjatywa ta rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W tym roku rozwinięta zostanie globalnie na 24 rynkach.

Classes for Confidence to zamknięte spotkania, przygotowywane we współpracy z organizacjami non-profit, których zadaniem jest wsparcie różnorodnych, nieuprzywilejowanych społeczności, dodanie pewności siebie osobom w trudnych sytuacjach życiowych, takich jak na przykład: walka z nowotworem, poszukiwanie pracy w trudnych momentach życia, czy osobom będącym w procesie zmiany płci. Spotkania te, odbywają się w atmosferze wsparcia, w której uczestnicy mogą nauczyć się m.in. różnorodnych technik makijażowych, by wzmocnić poczucie pewności siebie i samoakceptacji. W Polsce Classes for Confidence organizowane są przez Sephora od 2019 roku przy wsparciu Partnerów takich jak: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Fundacja Zaczyn czy Stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii. W spotkaniach uczestniczyło dotąd już ponad 100 osób.

- Uwalnianie siły i potencjału kobiet zawsze było naszym priorytetem. Jesteśmy dumni z tego, że możemy podkreślić nasze długoterminowe wsparcie dla idei różnorodności i równości w miejscu pracy. Chcemy, by Sephora zawsze była miejscem, w którym każdy czuje się swobodnie i może wyrażać to, kim naprawdę się czuje – mówi Maria Farrow, Global Chief Human Resources Officer.

 - Wierzymy, że naszą rolą jest rozwijanie sposobu, w jaki na świecie rozumiane jest piękno i chcemy podkreślić nasze zobowiązanie do wspierania różnorodności, równości i solidarności z kobietami - mówi Deborah Yeh, Global Chief Purpose Officer w Sephora.

Sephora partnerem paryskiej wystawy „Woman”

Firma objęła także partnerstwem wystawę podkreślającą głos i rolę 2000 kobiet z 50 krajów świata. Projekt zainspirowany filmem Anastasii Mikova i Yanna-Arthusa Bertrandsa z 2020 roku, będzie miał swoją premierę 8 marca w Paryżu. Wystawę będzie można oglądać przez cały rok. Na odwiedzających czekają historie kobiet z całego świat, dzięki którym można odnaleźć odpowiedzi na pytania, co oznacza bycie kobietą w dzisiejszym świecie i skąd kobiety czerpią swoją siłę oraz pewność siebie?

Wspólny projekt Sephora Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W Polsce we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, Sephora przygotowała cykl spotkań. Kameralne, 2-godzinne Classes for Confidence odbędą się w dniach 7-10 marca w 5 miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi oraz Krakowie. Podczas sesji uczestniczki spotkają się z ekspertkami programu Fundacji SPS – Sukces To Ja, a także wezmą udział w warsztacie pielęgnacyjno-makijażowym prowadzonym przez ekspertki Sephora. 7 marca o godz. 17.00 odbędzie się otwarte spotkanie - live dla pań z ekspertami Fundacji: Katarzyną Malinowską (coach i trenerką umiejętności miękkich) oraz Joanną Rek-Faber (mentorką i ekspertką psychologii pozytywnej) – Confidence Booster. Dołączyć można do niego poprzez Instagram Fundacji SPS oraz Instagram Sephora Polska.

# Społeczny biznes
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi