W ramach akcji przez cały miesiąc maj 100% wartości serwisów woskowania brwi wykonywanych w Brow Barch trafi do partnerskiej organizacji charytatywnej. W Polsce marka współpracuje z Habitat for Humanity Poland. Fundacja zajmuje się poprawą warunków mieszkaniowych i bytowych, a także szeroko zakrojoną pomoca prawną dla osób, które jej potrzebują. Środki zebrane w ramach partnerstwa z Benefit zostaną przeznaczone głównie na pomoc kobietom, aby mogły w spokoju rozwijać się, wychowywać dzieci, być w 100% sobą i uwolnić cały swój potencjał!
„Jako miliardowa globalna marka kosmetyczna szukaliśmy sposobu, aby trwale i znacząco zmienić choć pewne obszary życia kobiet i dziewczyn. Stwierdziliśmy, że przecież od zawsze misją Benefit było wspieranie i dawanie kobietom sił!” Mówi Annie Ford-Danielson (na zdj. po lewej), ambasadorka programu i córka oraz siostrzenica założycielek marki Benefit Cosmetics. „U podstaw naszego DNA leży głębokie przekonanie, że uroda i piękno to coś więcej niż to, co na zewnątrz. Po dekadach pomagania kobietom wyglądać pięknie i czuć się pewnie stworzyliśmy program, pozwalający im być w 100% sobą – Bold is Beautiful.”
Od początku istenienia programu na świecie czyli 2015, Benefit zebrał już 16,5 mln dolarów na wsparcie lokalnych organizacji charytatywnych w krajach, w których jest prowadzony. W roku, między innymi dzięki przyłączeniu Polski do programu, marka planuje w tym roku zebrać 6 milionów dolarów w 21 krajach na całym świecie!
Pomaganie jest proste! Wystarczy przyjść w maju do jednego z 39 Brow Barów Benefit w perfumeriach Sephora w całej Polsce i wykonać serwis woskowania brwi Benefit. 100% wartości woskowania trafi na konto fundacji Habitat for Humanity Poland.