W Polsce w ciągu roku nowotwory piersi diagnozuje się u prawie 25 tys. kobiet, z czego ponad 1/3 ostatecznie przegrywa tę nierówną walkę z chorobą...
Październik to szczególny okres w roku, kiedy podejmowane są tematy profilaktyki, diagnostyki i leczenia raka piersi. Organizowane są akcje, które mają na celu uświadomić nam, że ten problem istnieje, ale również uspokoić i pokazać jak możemy zadbać o siebie, aby minimalizować ryzyko zachorowania na nowotwory piersi. W związku z tym, że Be The Sky Girl od zawsze było i jest o kobietach i dla kobiet, marka podjęła ten kobiecy temat wraz z ekspertami i ekspertkami w swoich dziedzinach, które zgodziły się podzielić swoją wiedzą i pokazać, jak powinna wyglądać profilaktyka.
Dodatkowo w październiku, z pomocą klientek, marka wspiera fundację WSPARCIE NA STARCIE, której "biustopozytywny" i ciałopozytywny przekaz jest jej bardzo bliski.
- Jesteśmy marką, która powstała dzięki sile kobiecej przyjaźni. Każdego dnia jesteśmy w stanie latać, realizować nasze cele i spełniać marzenia, bo dmuchamy wzajemnie w swoje skrzydła. I mimo, że nasza firma jeszcze nie notuje milionowych przychodów (jeszcze!), to chęć pomagania i wspierania innych kobiet jest w nas tak silna, że chętnie dzielimy się tym co mamy - mówią Ola Lemmle i Ela Karwik, założycielki BTSG. i dodają: - Jeśli stawką jest pomaganie, należy postawić na najsilniejszego zawodnika! U nas to jeden z pierwszych naszych kosmetyków, które ujrzały światło dzienne. Dopracowany do granic możliwości i kochany przez konsumnetki miłością odwzajemnioną... Nasz absolutny bestseller i kosmetyk do zadań specjalnych - krem rozjaśniająco- liftingujący AGENT WHITE, JAMES WHITE. Postanowiłyśmy, że z KAŻDEJ sztuki tego produktu sprzedanej w październiku - 15 zł przekażemy dla fundacji WSPARCIE NA STARCIE. A żeby podziękować klientkom za ich wielkie serca, z kodem AGENTPOMAGA, mają one na niego 10% rabatu oraz darmową dostawę do paczkomatów Inpost - deklarują właścicielki Be The Sky Girl.
Fundacja WSPARCIE NA STARCIE, została założona przez Izę Sakutovą, która jest również twórczynią kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM!. Warto wspomnieć, że ta akcja obchodziła w tym roku swój jubileusz - 10 lat! Celem Izy, jej fundacji oraz wolontariuszek, które z nią współpracują, jest edukowanie młodych dziewcząt na temat dbania o piersi. Ale co to tak właściwie znaczy?
Dodatkowo fundacja WSPARCIE NA STARCIE stworzyła BIUSTOapkę, którą warto ściągnąć na telefon już teraz, bo oprócz tego, że pomaga w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi, stanowi kompendium wiedzy o tym jak poprawnie wykonywać samobadanie piersi, dlaczego to robić i jak dobrać odpowiedni biustonosz. Aplikacja jest dostępna zarówno na IOS jak i Android.