Barwa wciela w życie ideę ograniczania marnowania wyprodukowanych już rzeczy

Barwa wciela w życie ideę ograniczania marnowania wyprodukowanych już rzeczy

Barwa Cosmetics przyłącza się do walki z problemem nadmiernego marnowania i nawiązuje współpracę z aplikacją Foodsi. To dowód, że troska o środowisko naturalne jest bliska wartościom marki.

Problem marnowania dotyka także branżę kosmetyczną. Bardzo często produkty o dacie przydatności do kilku miesięcy, nie mogą być już wprowadzone do obrotu towarowego, a w dalszym ciągu mają jeszcze kilka miesięcy przydatności do użycia. Pozostając w duchu LESS WASTE i szeroko rozumianej trosce o ekosystem, marka Barwa postanowiła zminimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne poprzez eko-zarządzanie. Efektem jest nawiązanie współpracy z Foodsi.

Foodsi to aplikacja, która powstała, by pomóc zminimalizować skalę marnotrawstwa jedzenia. Jej celem jest spożytkowanie nadwyżek, które każdego dnia powstają w punktach gastronomicznych, piekarniach czy sklepach z żywnością. Teraz w aplikacji można uratować także kosmetyki Barwa.

- Marnowanie stało się problemem globalnym. Wyrzucamy nie tylko jedzenie, ale również kosmetyki. Wielokrotnie w naszych łazienkach znajdujemy produkty przeterminowane, które nie nadają się do użycia. To dotyczy również firm – w branży kosmetycznej pracujemy na minimalnych terminach przydatności, uwzględniając czas, jaki produkt może spędzić na sklepowej półce. Dlatego bardzo często produkty o dacie przydatności kilku miesięcy, nie nadają się już do wprowadzenia do obrotu towarowego, a w dalszym ciągu są w terminie przydatności do użycia. Nie chcemy marnować, nie chcemy wyrzucać, w Barwie wyznajemy ideę eko-zarządzania i dbamy o to, by minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne. Dlatego staliśmy się partnerami Foodsi – tłumaczy Natalia Czyrny, kierownik działu marketingu Barwa Cosmetics.

Mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem Foodsi mogą „polować” na atrakcyjne paczki-niespodzianki z produktami Barwa o nieco krótszej dacie ważności. Zestawy kosmetyków po wcześniejszej rezerwacji w aplikacji można odbierać z siedziby firmy w cenie o 50% niższej.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi