Avon zachęca do corocznego USG piersi
Avon zachęca do corocznego USG piersi

Dzień na U - nowa kampania marki Avon, która od lat działa na rzecz zmniejszenia śmiertelności raka piersi wśród kobiet poprzez właściwą profilaktykę. 

Dzień na U, to ten - raz w roku, w którym każda kobieta powinna zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, startuje nowa kampania Fundacji Rak'n'Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness!

- Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.

Dzień na U wzięło wiele gwiazd:  Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie.

W ramach kampanii Dzień na U AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi

Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl.

- Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi –  podkreśla Anna Jakubowski, dyrektor generalna AVON Cosmetics Polska.

# Społeczny biznes
 reklama