Alexa pomoże niedowidzącym poznać lepiej markę Herbal Essences
Alexa pomoże niedowidzącym poznać lepiej markę Herbal Essences

Marka Herbal Essences uruchomiła aplikację „Be My Eyes”. To bezpłatna usługa, która ma łączyć niewidomych i niedowidzących klientów z ekspertami za pomocą połączenia wideo na żywo.

Dzięki temu taki klient uzyskuje niezbędną pomoc podczas robienia zakupów, przygotowań do wyjścia z domu lub wtedy, gdy ma pytania dotyczące włosów.

- Przez aplikację dostajemy wiele pytań dotyczących wyglądu, np. "czy moje ubrania pasują do siebie, czy mój makijaż wygląda dobrze, czy mam jakieś odrosty?" - mówi Will Butler, wiceprezes Be My Eyes. Nowe funkcje Alexy Amazona pozwalają klientom uzyskać dostęp do informacji o produktach i składnikach kosmetyków Herbal Essences. Użytkownicy mogą pytać o wszystko na temat produktów Herbal Essences, ich składników czy rekomendacji innych konsumentów.

Dodatkowo na stronie marki od stycznia 2020 roku dostępna będzie technologia odczytu ekranu dedykowana osobom niedowidzącym. Pomysłodawczynią tego projektu jest Sumaira Latif, liderka w Procter&Gamble, która jest osobą niedowidzącą. Rok temu do oferty Herbal Essences wprowadzono dotykowe butelki szamponów i odżywek.

# Społeczny biznes
reklama