100 tys. farb na pomoc branży fryzjerskiej - fryzjerzy walczą o swoje miejsca pracy
100 tys. farb na pomoc branży fryzjerskiej - fryzjerzy walczą o swoje miejsca pracy

100 000 farb chce przeznaczyć na pomoc salonom fryzjerskim ogólnopolska firma Fale Loki Koki, która łącząc siły wraz z Versum, uruchamia kampanię społeczną #FryzjerzyFighterzy.

#FryzjerzyFighterzy to nazwa kampanii społecznej organizowanej przez Fale Loki Koki i Versum. W ramach akcji, na pomoc salonom fryzjerskim, zostanie przeznaczonych 100 tys. farb. Dodatkowo przygotowany został mechanizm umożliwiający zakup bonów przez klientów na portalu Moment.pl. Cel jest jeden - pomoc dla kilkudziesięciu tysięcy poszkodowanych przez koronawirus fryzjerów.

W związku z restrykcjami nałożonymi z powodu pandemii koronawirusa zamknięte zostały wszystkie salony fryzjerskie.  - Otrzymujemy niepokojące informacje dotyczące kondycji sektora usług, w tym fryzjerskich, dlatego zdecydowaliśmy się działać. Czujemy się odpowiedzialni za kształtowanie obrazu naszej branży po odmrożeniu gospodarki - zauważa Waldemar Kotecki, założyciel Fale Loki Koki.

Dlatego też marki Fale Loki Koki i Versum łączą siły by wesprzeć salony w walce o przetrwanie, uruchamiając kampanię społeczną, w ramach której bydgoska firma chce przekazać na ręce fryzjerów 100 tys. farb do koloryzacji włosów.

Pomoc pilnie potrzebna

Tak powstała idea programu pomocy - #FryzjerzyFighterzy, który zakłada przekazanie produktów do salonów, które wykonają prostą usługę koloryzacji w przystępnej cenie 100 zł. - Musimy wspólnie walczyć o nasz biznes. Tylko skojarzenie w projekcie społecznym salonów fryzjerskich i klientek gwarantuje realną pomoc dla branży. W rezultacie kampanii planujemy, by branża fryzjerska otrzymała zastrzyk 10 mln  zł w wartościach usług – komentuje Waldemar Kotecki. Akcja opiera się o sprzedaż specjalnych voucherów na portalu Moment.pl, gdzie klientki salonów mogą wykupić bon na przyszłą usługę.

Sprzedaż bonów zapewnia przetrwanie

- Dzięki sprzedaży bonów online już wiele salonów zabezpieczyło swoje przychody, zapewniając sobie przetrwanie. Teraz dodajemy także profesjonalne produkty, aby obniżyć koszt wykonania samej usługi. To kolejny krok do uratowania branży i utrzymania kilkuset tysięcy miejsc pracy - komentuje Sebastian Maśka, prezes Versum.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie fryzjerzyfighterzy.pl, a konsultanci z Versum założą bezpłatną wizytówkę i skonfigurują usługę.

Cały proces jest darmowy i maksymalnie uproszczony. Tak, aby fryzjerzy mogli skupić wszystkie swoje siły na powrocie do normalnego funkcjonowania, w momencie, kiedy ich salony znów będą mogły zostać otwarte

# Społeczny biznes
reklama