Po pierwsze jej kompaktowość - żel pod prysznic to również szampon, balsam po goleniu to również krem do twarzy i krem do rąk. Minimum kosmetyków, a maksimum działania - tak można opisać je w wielkim skrócie;-) Nic dodać, nic ująć.
Po drugie cztery kody zapachu - specjalnie dobrane zapachy produktów tak, aby zminimalizować potencjał alergizujący, istotny dla wszystkich z wrażliwą skórą. Zapachy zminiono w kody: czerwony cedr, górski pieprz, wetiwer oraz cytrynowa werbena.
Po trzecie wysokie indeksy naturalności - celem marki było opracowanie skutecznych receptur zawierających niezbędne, jak najbardziej zrównoważone składniki. Lista składników jest więc możliwie krótka, a ilość składników pochodzenia naturalnego możliwie najwyższa. Kosmetyki zapakowane są w tuby i butelki w pełni nadające się do recyklingu.
Po czwarte - typowe dla marki ekonomiczne ceny, zwiększające dostępność produktów dla konsumentów.