Very Good Girl od Caroliny Herrery
Very Good Girl od Caroliny Herrery

Carolina Herrera ponownie zgłębia współczesną kobiecość zapachem Very Good Girl – wspaniałą i zaskakującą Wodą Perfumowaną, mocno zakorzenioną w tej samej dwoistości, która tak wyraźnie określa inne kompozycje rodziny Good Girl.

Jak pokazują najnowsze przemiany społeczne, w interpretacji kobiecości nie ma nic binarnego. Delikatność i siła, inteligencja i uroda, stanowczość i empatia – żadne z tych wartości nie są przeciwstawne. To współczesne kody, a zatem w tej wieloaspektowej, nieprzewidywalnej naturze tkwi piękno bycia kobietą. Very Good Girl to nowa olfaktoryczna przygoda, w której następuje zaskakujący zwrot: o ile poprzednie zapachy z tej rodziny odkrywały wywrotową moc jaśminu lub bobu tonka, to nowa Woda Perfumowana podbija stawkę, czerpiąc siłę z potencjału róży, której charakterystyczny aromat trafia tu na zupełnie nowy grunt.

Róża i wetiwer: idylliczny kontrast

Very Good Girl to zapach kwiatowo-owocowy. Jego aromatyczna podróż rozpoczyna się od porzeczki – figlarnie psotnej jagody, z którą łączy się egzotyczny owoc liczi.

Właśnie w tym momencie wchodzą do gry wyjątkowe i zarazem tajemnicze właściwości róży. Róża, jako jeden z najważniejszych surowców w historii perfumiarstwa, ukazywana była w niezliczonych interpretacjach. Jej wszechogarniający, uwodzicielski, unikatowy aromat to prawdziwy as w rękawie, wykorzystany przez kreatorkę zapachu Louise Turner w nowym rozdziale opowieści o świecie Good Girl.

Tu na pierwszy plan wyłaniają się kremowe i pudrowe aspekty róży, rozkosznie romantyczne, dzięki czemu jawi się tak ciepła i jedwabista jak najbardziej uwodzicielska czerwona szminka na świecie.

Nie ma potrzeby uzasadniać uwielbienia wobec tego najbardziej luksusowego składnika, a nawet gdyby było ono wystarczającym motywem do stworzenia zapachu, Louise Turner nie jest bynajmniej konformistką. Stąd końcowym rozbłyskiem w kompozycji Very Good Girl jest woal wetiweru w nucie głębi. Jego surowa forma przywołuje na myśl zapach drewna i dlatego tak często wykorzystuje się go w zapachach męskich. Wetiwer to kluczowy składnik zapachu Bad Boy, lecz także Good Girl Suprême; składnik ten stanowi zaskakujący i współczesny kontrapunkt, który tworzy w nowym zapachu jedność z ciepłem wanilii.

W efekcie kwiatowy zapach uwydatnia naturalne piękno surowców, lecz nie rezygnuje z kreatywności. Jak powiedziała Carolina Herrera: „Moda to ewolucja, nie rewolucja”. Jej maksyma w pełni odnosi się do nowego zapachu. Wes Gordon, projektując modę dla marki, unowocześnia ponadczasowe materiały, takie jak jedwab czy skóra. Podobnie róża wykorzystana została w całkiem współczesnej estetyce. Dlatego Very Good Girl to nie tylko tour de force dla zmysłów, lecz także zapach gotowy do noszenia i upajania się nim we współczesnym świecie.

Nowy obiekt pożądania

Nie można mówić o Good Girl bez nawiązania do niesamowicie strzelistego flakonu na szpilce, którego nieodparty kształt sprawia, że od momentu wprowadzenia na rynek w 2016 roku pozostaje obiektem pożądania na całym świecie. W zapachu Very Good Girl ten nowoczesny emblemat zyskał wyjątkowe wykończenie: jego wnętrze polakierowano na czerwono. Czerwień – charakterystyczny kolor Domu Carolina Herrera – definiuje również kolekcje mody, akcesoriów i makijażu.

Klasyczny symbol namiętności i radości życia wnosi zmysł elegancji, wyrafinowania i piękna, co czyni go najbardziej znamiennym zapachem Good Girl i najbardziej znamiennym zapachem marki Carolina Herrera ze wszystkich innych.

Gama i ceny
Very Good Girl EDP 30ml - 320 zł*
Very Good Girl EDP 50ml - 470 zł*
Very Good Girl EDP 80ml - 615 zł*
*Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowe
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager