Tołpa Holistic - holistyczne podejście do pielęgnacji i siła adaptogenu
Tołpa Holistic - holistyczne podejście do pielęgnacji i siła adaptogenu

Po czym poznać, że nasza skóra jest szczęśliwa? Kiedy jest odprężona, zregenerowana i pełna blasku. By to osiągnąć należy pamiętać o odpowiedniej ilości snu, właściwej diecie i aktywności fizycznej. To jednak może nie wystarczać.

Bodźce emocjonalne podobnie jak fizyczne, mają wpływ na nasz organizm. W ostatnich latach udowodniono współdziałanie pomiędzy skórą a układem nerwowym. Stymulowanie skóry może wywoływać uwalnianie neuroprzekaźników (substancji przenoszących informacje pomiędzy skórą a mózgiem) wpływających na nasz nastrój. Większość komórek skóry posiada receptory neuroprzekaźników oraz je produkuje. Kiedy czujemy się szczęśliwe, to szczęśliwa jest również nasza skóra.

Zgodnie ze współczesną filozofią holistyczną, wywodzącą się z nauk starożytnych mędrców, sekretem pięknego wyglądu i zdrowia jest równowaga ducha, ciała i umysłu (holizm od gr. holos – całość).

Z filozofią holistyczną wiąże się nowe podejście do pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Od niedawna znamy składniki kosmetyków, które bezpośrednio wpływają na dobre samopoczucie naszej skóry, a ich skuteczne działanie przekłada się na zadowolenie z własnego wyglądu. Taką pielęgnację zapewnia nowa linia kosmetyków przeciwzmarszczkowych tołpa® holistic, która odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry dojrzałej.

Te innowacyjne kosmetyki widocznie redukują zmarszczki, skutecznie liftingują, napinają, ujędrniają i rozjaśniają skórę. Przywracają jej równowagę, wyciszają i czynią po prostu szczęśliwszą.

Tołpa wpisuje się w najnowsze trendy

- Nowa linia tołpa® holistic to innowacyjne połączenie unikalnego adaptogenu i aktywnych składników o udowodnionej skuteczności, zawartych w mikronośnikach takich jak retinol, witamina C i kwas azelainowy. Dodatkowo Neuroguard G, czyli oligosacharyd z alg wygładza skórę, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy nawilża, a nasz opatentowany ekstrakt z torfu działa antyoksydacyjnie – mówi UrszulaKaptur, kierownik działu marketingu Torf Corporation. - Absolutna nowość marki tołpa wpisuje się w najgorętszy obecnie trend na rynku health & beauty. Urszula Kaptur podkreśla, że skuteczność kosmetyków tołpa® holistic została udowodniona w badaniach aparaturowych i aplikacyjnych w niezależnych laboratoriach.

Unikalną i wspólną dla całej linii substancją aktywną jest adaptogen, czyli różeniec górski. To wyjątkowa roślina wspomagająca adaptację organizmu do niesprzyjających warunków. Przywraca skórze równowagę i wycisza ją w obliczu codziennych stresorów.

Ten naturalny składnik znany jest również jako suplement diety w postaci ekstraktu w kroplach lub suszu do parzenia naparów. Ze względu na dobroczynny wpływ na cały organizm, jego właściwości 2 zostały docenione w nowym, innowacyjnym podejściu do pielęgnacji. Różeniec górski jako składnik kosmetyków ma działanie przeciwutleniające, zwiększające poziom beta-endorfin w skórze, dzięki czemu odpręża ją i wycisza.

Kosmetyki tołpa® holistic to 3 sublinie, które różnią się aktywnymi składnikami, takimi jak: retinol, kwas azelainowy i witamina C. Dzięki zamknięciu w mikronośnikach składniki aktywne wnikają w głąb skóry i zwiększają stabilność substancji czynnej.

To sprawia, że kosmetyk ma większą skuteczność. Dodatkowo niskocząsteczkowy kwas hialuronowy silnie nawilża, nawadnia i zapobiega utracie wody z naskórka. Natomiast Neuroguard G, oligosacharyd z alg, wygładza, zmniejsza kurze łapki i zmarszczki na czole. Obecny we wszystkich kosmetykach marki tołpa® ekstrakt z torfu - torf tołpa® naturalnie chroni i wzmacnia skórę wrażliwą.

Eko-opakowania

Ważną rolę w holistycznym podejściu odgrywają eko-opakowania kosmetyków tołpa® holistic. Aluminiowe tuby i plastikowe butelki wykonane są z materiału pochodzącego z recyklingu, a kartoniki w 100% z kartonu makulaturowego nie mają celofanu. Ulotki zostały zastąpione cennymi wskazówkami umieszczonymi na wewnętrznych ściankach kartoników. Etykieta wykonana jest z bio materiału z trzciny cukrowej.

 

# Nowości kosmetyczne
 reklama