Redken - konsumentki stawiają na zabiegi pielęgnacyjno-odświeżające między kolejnymi koloryzacjami
Redken - konsumentki stawiają na zabiegi pielęgnacyjno-odświeżające między kolejnymi koloryzacjami

Pandemia zmieniła zwyczaje konsumenckie na całym świecie.

Widać wyraźny wzrost zainteresowania usługami kondycjonującymi włosy, szczególnie jeśli te regularnie poddawane są zabiegom koloryzacji.

- Jeszcze dwa lata temu klientki były zainteresowane głównie strzyżeniem lub koloryzacją, ale od momentu pandemii ich zainteresowanie wyraźnie przesuwa się w stronę pielęgnacji włosów. Klientki teraz rzadziej przychodzą do salonu (np. ze względu na pandemiczne obostrzenia), ale już w samym salonie bardzo świadomie wybierają profesjonalne usługi wysokiej jakości poprawiające kondycję włosa, a jeśli koloryzację, to najchętniej bez amoniaku i bezpieczną dla włosa - mówi Natalia Kacprzak, Brand & Community Engagement Manager Redken. Po wizycie u fryzjera konsumentki chętniej korzystają też z produktów profesjonalnych do pielęgnacji, które są przeznaczone do samodzielnego stosowania w domu, a pozwalają im przedłużać efekty koloryzacji. - Nie są skoncentrowane jedynie na efekcie “tu i teraz”, ale planują wraz z fryzjerem długofalowy plan dbania o włosy. Produkty profesjonalne uwzględniają wysokie wymagania klientek w stosunku do kosmetyków stosowanych przez fryzjera - dodaje Natalia.

Jaka jest więc dzisiaj rola fryzjera? Zdaniem ekspertów marki Redken na pewno klienci doceniają rolę profesjonalnego fryzjera i jego funkcję doradczą. Znaczenia nabrała konsultacja w salonie, czyli rozmowa fryzjera z klientką na temat kondycji włosa, rytuałów pielęgnacyjnych i ustalenie planu działania w dłuższej perspektywie. - Pielęgnacja włosów to jest proces – nie można ocenić działania produktu ani po jednej aplikacji, ani wówczas, kiedy klientka w tzw. międzyczasie zmienia fryzjera. Warto zaufać jednemu i trzymać się zaleceń – przekonuje Piotr Drzastwa, What The Hair, edukator Redken.

Propozycje zabiegów Redken między koloryzacjami

Glossing z Shades EQ Bonder Inside

“Glossing” to prosta i szybka usługa nadająca włosom „nowe życie” bez zmiany kolorystycznej. Wykonuje się ją z bezbarwnym tonerem Shades EQ Bonder Inside Crystal Clear. Świetnie sprawdza się jako szybkie odświeżenie i nadanie włosom blasku między wizytami w salonie.

Zabieg jest bezinwazyjny i pielęgnacyjny ponieważ posiada kwasowe pH dzięki czemu przywraca równowagę pH skóry głowy. Jego działanie zbliżone jest do produktów, które stosujemy do pielęgnacji włosów, ponieważ osądza cząsteczki tonera na powierzchni włosów. - Usługa przy tym jest szybka (ok 20 minut) i tańsza od usługi koloryzacji, a efekt natychmiastowy. „Glossing” przywraca włosom dobrą jakość. Dzięki zakwaszającym właściwościom usługi pozwala wyrównać strukturę włosa, a co za tym idzie domknąć łuskę włosową i wygładzić je - mówi Piotr Drzastwa, edukator Redken.

Acidic Bonding Concentrate

Zawarty w produktach kompleks pielęgnacyjny Bonding Care to technologia stworzona przez Redken, to związek substancji połączonych ze sobą: kwas cytrynowy, substancje nawilżające, łagodzące i kojące (np. pantenol, gliceryna), aminokwasy oraz polimery powierzchniowo czynne, które w zależności od produktu Acidic Bonding Concentrate posiadają różne stężenie, odpowiedzialne za pielęgnacyjną właściwość kosmetyku.

Stosowane produkty to:

  • Acidic Moisture Concentrate z 10% gliceryną, który pomaga uzupełnić wilgoć i odżywić przesuszone włosy
  • Acidic Protein Amino Concentrate z 7% kationowych + amino kwasów, które pomagają zwiększyć siłę włosów i zbalansować poziom protein
  • Acidic Ph Sealer  z pH na poziomie 3,0-4,0 pomaga uszczelnić powłokę włosa, aby utrwalić efekty usługi pielęgnacyjnej oraz dodać natychmiastowego blasku

Po takim zabiegu włosy są nawilżone, odżywione, miękkie i sprężyste. Są bardziej błyszczące, elastyczne, zmniejsza się porowatość włosów. Acidic Bonding Concentrate to również zestaw produktów do domu, którymi klientka kontynuuje pielęgnację w domu (Acidic Bonding Concentrate szampon, odżywka, leave-in).

Możemy wymienić możemy aż 10, kluczowych benefitów tej pielęgnacji dla włosów konsumentki, takich jak redukcja o uszkodzeń włosów oraz zmniejszenie widocznych rozdwojonych końcówek, ochrona przed wysoką temperaturą do 230°C, ochrona koloru przed wypłukiwaniem się oraz przywrócenie włosom wytrzymałości. Dodatkowo Acidic Bonding Concentrate kontroluje puszenie się włosów oraz nadaje im niesamowitego blasku. Włosy są elastyczne, łatwe w układaniu włosy, podkreślenie kształtu i struktury włosa, jedwabiste w dotyku.

# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager