- Debiutancka seria naturalnych toników do twarzy to kosmetyki, nad którymi pracowaliśmy bardzo długo - mówi założycielka marki Ania Śliwińska. - Udało nam się, zachowując krótki skład i dobierając wyjątkowe składniki aktywne, nadać im pożądane właściwości. 23 lutego odbył się launch pierwszego z nich – toniku nawilżającego DASH.
Nawilżająca esencja tonizująca DASH - pierwszy produkt z kategorii toników od Olivia Plum - stanowi pierwszy krok w codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy oraz unikalne połączenie składników aktywnych odpowiadają za nawilżenie skóry oraz pomagają je utrzymać w dłuższej perspektywie. Woda różana i aloesowa działają tonizująco; łagodzą i koją skórę wyrównując jej pH. Zielona herbata dba o nawodnienie, działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie, a kompleks pre- i probiotyków wspiera mikrobiom skóry, poprawiając jej kondycję i przywracając równowagę.
Po zastosowaniu toniku, skóra jest świeża i gładka w dotyku oraz przygotowana do przyjęcia kolejnych kosmetyków takich jak serum czy krem.
Tonik sprzedawany jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml w cenie promocyjnej 59 złotych.
Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry: od bardzo suchej po problematyczną.
Zgodnie z tradycją marka przygotowała również zestawy prezentowe z tonikiem w roli głównej, dzięki którym pielęgnacja będzie kompletna. W beauty boxie Audrey (w cenie 109 zł) klienci znajdą mini wersję toniku o pojemności 50 ml oraz roller do masażu twarzy wykonany ze 100% naturalnego jadeitu, zwanego inaczej kamieniem “młodości”. Zestaw prezentowy - Rytuał Nawilżający (229 zł) składa się z pełnowymiarowej wersji toniku DASH, rollera z jadeitu oraz bestsellera marki: nawilżającego serum DRIP. Zestawy zostały przygotowane z myślą o zbliżającym się Dniu Kobiet i możliwości obdarowania siebie lub bliskiej kobiety pięknym prezentem.
Esencję nawilżającą DASH można kupić na stronie internetowej marki: www.oliviaplum.pl oraz w sklepach współpracujących.