Dzięki współpracy z takimi światowymi talentami, jak Guido Palau czy Josh Wood, marka jest obecna na prawie każdym ważnym wydarzeniu modowym. Jako jedna z niewielu profesjonalnych marek posiada również bardzo szeroką gamę dedykowaną mężczyznom – REDKEN BREWS.
Początki marki to lata 60 w Stanach Zjednoczonych - okres, kiedy na salonach królowały bogate, bujne fryzury, a podrażniona skóra głowy oraz zmęczone termiczną i chemiczną obróbką włosy potrzebowały kompleksowej pielęgnacji i ukojenia. Odpowiedzią na ówczesne potrzeby stała się współpraca chemika Jheriego Reddinga i aktorki Pauli Kent. W jej skutek powstały unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące pH włosów na poziomie zbliżonym do naturalnego, dzięki czemu bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych.
Przełomowym okresem dla marki, były lata 80 i 90. Zaowocowały powstaniem rewolucyjnej gamy do koloryzacji Shades EQ oraz przekroczeniem progu świata mody i współpracą przy organizowaniu luksusowych pokazów haute couture, na których marka obecna jest do dziś. Globalni ambasadorzy REDKEN: Global Color Creative Director - Josh Wood (odpowiedzialny m.in za słynny ‘red look’ Davida Bowie) oraz Global Creative Director Guido Palau biorą udział w największych pokazach modowych, a ich prowokujące, ekscytujące prace można podziwiać m.in na wybiegach Nowego Jorku, Mediolanu, Paryża i Londynu.
W 1967 roku Redken wprowadził profesjonalną linię produktów dla mężczyzn. Redken Brews to kompletne rozwiązanie od pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów, po produkty dla skóry i brody. Wszystkie produkty pielęgnacyjne skomponowane są ze specjalnie przygotowanego słodu i zapakowane w unikalne opakowania inspirowane butelkami piwa.
Sercem i największą inspiracją Redken jest Nowy Jork. W myśl zasady LEARN BETTER. EARN BETTER. LIVE BEST. marka nie tylko tworzy innowacyjne produkty najwyższej jakości, ale także wspiera kreatywność i edukuje fryzjerów, stylistów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej oraz konsumentów na całym świecie, działając w ramach Redken Tribe! Współpracuje z wieloma artystami, profesjonalistami i salonami, tworząc wspólnie nowe trendy i wyznaczając inspiracje dla całej branży.
WIRTUALNE KOSMETYKI POLECAJĄ!
►To idealny duet, kiedy konsumentka: preferuje naturalne kosmetyki, ale oczekuje, że produkt rzeczywiście zadba o włosy poddawane zabiegom koloryzacji, chroniąc również przed zbyt szybkim wypłukiwaniem pigmentu.