Nowojorski charakter, innowacyjność w DNA - profesjonalna marka REDKEN dostępna w dobrych salonach fryzjerskich
Nowojorski charakter, innowacyjność w DNA - profesjonalna marka REDKEN dostępna w dobrych salonach fryzjerskich

REDKEN to profesjonalna marka kosmetyków do włosów do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji, która ma w sercu Nowym Jork, modę i innowacje. Tworzy produkty, które dostępne są tylko w najlepszych salonach fryzjerskich.

Dzięki współpracy z takimi światowymi talentami, jak Guido Palau czy Josh Wood, marka jest obecna na prawie każdym ważnym wydarzeniu modowym. Jako jedna z niewielu profesjonalnych marek posiada również bardzo szeroką gamę dedykowaną mężczyznom – REDKEN BREWS.

►Markę charakteryzuje unikalne podejście do koloryzacji i pielęgnacji włosów, oparte na nauce i polecaniach profesjonalistów. Produkty do pielęgnacji włosów zostały stworzone, aby zapewnić maksymalne nawilżenie włosów oraz aby wykorzystać właściwości protein oraz wiedzę dotyczącą pH włosów.

TROCHĘ HISTORII

Początki marki to lata 60 w Stanach Zjednoczonych - okres, kiedy na salonach królowały bogate, bujne fryzury, a podrażniona skóra głowy oraz zmęczone termiczną i chemiczną obróbką włosy potrzebowały kompleksowej pielęgnacji i ukojenia. Odpowiedzią na ówczesne potrzeby stała się współpraca chemika Jheriego Reddinga i aktorki Pauli Kent. W jej skutek powstały unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące pH włosów na poziomie zbliżonym do naturalnego, dzięki czemu bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych.

REDKEN NA ŚWIATOWYCH WYBIEGACH MODY

Przełomowym okresem dla marki, były lata 80 i 90. Zaowocowały powstaniem rewolucyjnej gamy do koloryzacji Shades EQ oraz przekroczeniem progu świata mody i współpracą przy organizowaniu luksusowych pokazów haute couture, na których marka obecna jest do dziś. Globalni ambasadorzy REDKEN: Global Color Creative Director - Josh Wood (odpowiedzialny m.in za słynny ‘red look’ Davida Bowie) oraz Global Creative Director Guido Palau biorą udział w największych pokazach modowych, a ich prowokujące, ekscytujące prace można podziwiać m.in na wybiegach Nowego Jorku, Mediolanu, Paryża i Londynu.

REDKEN BREWS

W 1967 roku Redken wprowadził profesjonalną linię produktów dla mężczyzn. Redken Brews to kompletne rozwiązanie od pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów, po produkty dla skóry i brody. Wszystkie produkty pielęgnacyjne skomponowane są ze specjalnie przygotowanego słodu i zapakowane w unikalne opakowania inspirowane butelkami piwa.

REDKEN TRIBE

Sercem i największą inspiracją Redken jest Nowy Jork. W myśl zasady LEARN BETTER. EARN BETTER. LIVE BEST. marka nie tylko tworzy innowacyjne produkty najwyższej jakości, ale także wspiera kreatywność i edukuje fryzjerów, stylistów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej oraz konsumentów na całym świecie, działając w ramach Redken Tribe! Współpracuje z wieloma artystami, profesjonalistami i salonami, tworząc wspólnie nowe trendy i wyznaczając inspiracje dla całej branży.

WIRTUALNE KOSMETYKI POLECAJĄ!

Szampon i odżywka z linii NATURE + SCIENCE COLOR EXTEND

►To idealny duet, kiedy konsumentka: preferuje naturalne kosmetyki, ale oczekuje, że produkt rzeczywiście zadba o włosy poddawane zabiegom koloryzacji, chroniąc również przed zbyt szybkim wypłukiwaniem pigmentu.

Szampon bez siarczanów i silikonów delikatnie oczyszczę włosy oraz poprawia żywotność koloru włosów farbowanych. Odżywka z naturalnym żeń-szeniem, dodaje blasku i pomaga utrzymać promienny, świeży kolor jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego. Kosmetyki do włosów farbowanych. Zawierają aminokwasy, pomagające utrzymać kolor.

Sugerowana cena detaliczna:
szampon 64,90 zł,
odżywka 69,90 zł.

# Nowości kosmetyczne
 reklama