Nowa odsłona Gucci Bloom - Profumo di Fiori
Nowa odsłona Gucci Bloom - Profumo di Fiori

Do rodziny Gucci Bloom dołącza nowy zapach i nowa kampania reklamowa. W filmie udział wzięły: Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith i Susie Cave.

„Kiedy wymyślałem nową kampanię reklamową Gucci Bloom, na początku wyobraziłem sobie mistyczny ogród kobiecej wrażliwości i rozważałem, w jaki sposób jest powiązany z ideą natury. Ten świat to fantasmagoria ukazująca moc kwiatów, w której kobiety pełnią rolę kapłanek. W tym świecie czas zastępuje magia i fascynacja, symbolizujące same perfumy” - mówi Alessandro Michele

Nowo powołany do życia zapach Gucci Bloom Profumo di Fiori debiutuje prezentowany równolegle z wizjonerską kampanią, umiejscowioną w scenerii ogrodu marzeń, w którym rozkwita magia. Dzięki kreatywności Alessandro Michele w innowacyjnej wizji zacierają się granice między dwoma światami: surrealistyczna kraina zderza się z rzeczywistością. W filmie wystąpiły cztery współczesne kobiety: reżyserka i aktorka Anjelica Huston, piosenkarka i autorka tekstów Florence Welch, aktorka i modelka Jodie Turner-Smith oraz projektantka Susie Cave.

Gucci Bloom: historia zapachu

Gucci Bloom Eau de Parfum – pierwszy zapach opracowany całkowicie na podstawie wizji Alessandro Michele – był inspirowany ideą absolutnej autentyczności, wolności bycia tym, kim jesteś naprawdę. Zapach skomponował mistrz perfumiarstwa Alberto Morillas pod dyrekcją Alessandro Michele. Kompozycja, jak sugeruje nazwa, rozwija się w kwitnący ogród pełen kwiatów. Jej charakter określają trzy składniki: ekstrakt z pączków jaśminu, tuberoza i  pnącze Rangoon Creeper

Kolejne zapachy Gucci Bloom, które po nim wprowadzono, afirmują witalność i zróżnicowanie tych osób, które identyfikują się z nowoczesną filozofią Domu.

Przeznaczone są dla ludzi, którzy doświadczają życia i jego owoców, aby rozkwitać w swej prawdziwej jaźni. Żyją po to, by tworzyć niezapomniane chwile, dzielić się swymi historiami i inspirować obiektami, kulturą i sztuką – tym wszystkim, czym postanowili się otaczać. Kobiety Gucci Bloom, podobnie jak zapachy noszące tę nazwę, rozkwitają w naturalny, ekspresyjny i indywidualny sposób, wolne od konwencjonalnych ograniczeń.

Profumo di Fiori - jak zaklęcie

„Perfumy przypominają zaklęcie, a kobiety, które je noszą, rzucają na świat urok. W tym przypadku kwiaty pośredniczą w czarach, a Gucci Bloom Profumo di Fiori jest przejmującą rozmową z nimi. Jest intensywny; naprawdę wkracza w świat natury. Kiedy tworzyłem ten zapach z Albertem Morillasem, prawdziwym wyzwaniem było przyznanie kwiatom prawa do tego, by przemówiły – bez żadnych obaw” - przekonuje Alessandro Michele.

Wierny składnikom wody perfumowanej Gucci Bloom, nowy zapach eksponuje świeżą naturalną zieleń, bogactwo kwiatów i kremową głębię tuberozy.

Profumo di Fiori ukazuje uzależniający potencjał i magnetyzm esencji tuberozy zmieszanej z nierozwiniętymi pączkami i absolutem jaśminu wielkolistnego. Dzięki tym składnikom zapach momentalnie i bezpośrednio wyraża swój charakter. Akord Bloom wzbogacono wielowymiarowymi fasetkami Ylang Ylang, Jego ciepłą aurę rozprzestrzenia intensywna fala sandałowca i gładka kremowość słonecznych nut drzewnych. Konkret z kłącza irysu, który połączono z żywicznym ciepłem benzoiny i złagodzono zmysłowym obłokiem nut piżmowych, określa elegancki i wytworny charakter zapachu.

Design

Inspirowany czystym blaskiem tej wersji, Gucci Bloom Profumo di Fiori powraca do oryginalnego wzoru Gucci Bloom w miodowożółtym odcieniu. Zapach zaprezentowany został w lakierowanym flakonie w kształcie sześcianu, ozdobionym prążkowaną etykietą Gucci i obramowanym czarną ramką. Opakowanie zewnętrzne pokryto wewnątrz i na zewnątrz ornamentem zielnika z nadrukiem liści, gałązek wiśni i kwiatów. 

CENNIK

  • Bloom Profumo di Fiori edp Cena:  295,00*/30 ml
  • Bloom Profumo di Fiori edp Cena:  405,00*/50 ml
  • Bloom Profumo di Fiori edp Cena:  535,00*/100 ml
 *Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej
# Nowości kosmetyczne
 reklama