Mokosh stawia na bardziej zaawansowane technologicznie produkty w 2020 r. Coraz szersza dystrybucja marki.
Mokosh stawia na bardziej zaawansowane technologicznie produkty w 2020 r. Coraz szersza dystrybucja marki.

Anna Rutkowska-Didiuk, współwłaścicielka Mokosh Cosmetics:

Rok 2020 będzie w Mokosh niewątpliwie rokiem licznych premier. Jako dynamicznie rozwijająca się marka nie stoimy w miejscu, stale zmieniamy i rozszerzamy swój asortyment. Pod koniec zeszłego roku wycofaliśmy z oferty 7 najsłabiej rotujących produktów (glinki kosmetyczne i hydrolaty) po to, aby w tym roku mieć przestrzeń na wprowadzanie nowych, znacznie bardziej zaawansowanych technologicznie produktów.

Nasze kosmetyki tworzymy zawsze po wnikliwej dyskusji i analizie potrzeb naszych klientów. To właśnie klienci są dla nas głównym źródłem informacji i inspiracji, dlatego właśnie nasze produkty spotykają się zawsze z tak przychylnym przyjęciem na rynku.

Ten rok zaczęliśmy zatem od wprowadzenia całkowicie nowego typu produktu – długo wyczekiwanego, pierwszego kosmetyku myjącego od Mokosh. Od początku spotkał się z dużym zainteresowaniem i pochlebnymi opiniami. Wiemy, że Odżywczo- nawilżający żel do twarzy Figa to strzał w dziesiątkę! Zawiera kompleks pięciu minerałów (krzemu, magnezu, miedzi, żelaza, cynku) w postaci biofermentów, a także delikatne substancje myjące. Zdecydowaliśmy się także wzbogacić formułę żelu o biofermenty, charakteryzujące się dużą biodostępnością. Idzie za tym skuteczne odżywienie i poprawa funkcji ochronnych skóry.

Ekstrakt z owoców figi działa nawadniająco na skórę, oraz sprawia, że staje się ona miękka i elastyczna. Nasz kosmetyk myjący nie wywołuje podrażnień i uczucia ściągnięcia, dlatego nadaje się nawet do pielęgnacji skóry wrażliwej, a także tłustej oraz problematycznej.

Całe dobrodziejstwo zamknęliśmy w eleganckiej szklanej butelce z wygodną pompką o pojemności aż 200 ml.

Nie zwalniając tempa w połowie stycznia do naszego asortymentu trafił Ujędrniający krem do twarzy anti- aging Róża z jagodą – pierwszy krem dedykowany do skóry dojrzałej. Miesiące ciężkiej pracy, poszukiwania składników, testowania różnych wersji receptur, a potem kilkuetapowy proces badań aplikacyjnych. Wszystko po to, aby stworzyć produkt doskonały: naszą broń w walce z upływającym czasem i zmarszczkami, a także w walce z negatywnym działaniem światła niebieskiego, czyli np. światła emitowanego przez ekrany. Nasz nowy krem jest odpowiedzią na potrzeby pielęgnacyjne osób, które sporo czasu spędzają przed komputerem i u których zaczynają pojawiać się pierwsze oznaki starzenia. Jest to wyjątkowy produkt z rzadko spotykaną na rynku ilością składników aktywnych.

Zawiera on między innymi innowacyjne kompleksy: Linefill ® oraz Lingostem ®. Linefill ® wykazuje akumulację lipidów w tkance, wypełniając zmarszczki, zaś Lingostem® zawiera kosztowne komórki macierzyste z borówki brusznicy chroniące skórę przed wolnymi rodnikami i światłem niebieskim.

Są to składniki nie tylko pochodzenia naturalnego ale także niezwykle zaawansowane pod kątem technologicznym. Dodatkowo krem zawiera składniki pochodzące od jednych z najdroższych roślin świata: róży damasceńskiej oraz jaśminu, a także docenianą przez wszystkich witaminę C. Mimo bogatego składu formuła kremu jest lekka, szybko się wchłania, dlatego idealnie nadaję się pod makijaż.

Początek 2020 roku to także jeszcze większa dostępność marki MOKOSH w sklepach stacjonarnych i online. Pojawiliśmy się między innymi w ponad 60 lokalizacjach perfumerii Douglas, a także w kolejnych lokalizacjach sieci Kontigo oraz w licznych ekodrogeriach w całej Polsce.

Bieżący rok będzie bardzo owocny w kolejne linie, nowe typy produktów, a także projekty społeczne i kampanie. Wszystkich zainteresowanych naszym rozwojem i działaniami zachęcamy do zapisania się do grupy mLovers na facebook’u, której członkowie w pierwszej kolejności dowiadują się o naszych nowościach, a także mają możliwość brania udziału w atrakcyjnych akcjach promocyjnych.

# Nowości kosmetyczne
reklama